asus m2n32-sli pci e 2.0 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

asbongers

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Hallo,

Ik heb na enig twijfel toch een 9800gtx gekocht, maar deze blijkt dus op 2.0 te draaien ??? maar nooit gehoord over pci.e 1.0 en of 2.0
Is 2.0 gewoon een nieuwere techniek ? of hoe moet ik dat zien ?

Kan ik mijn bios updaten naar 2.0 ?

Mijn benchmark score blijft super laag met 10.700

amd x2 6000+ op n asus m2n32 sli en 4gb 800 en 9800gtx dan

Hen echt het gevoel dat ik een Ferrari heb gekocht met een toer-begrenzer...

2x een 9600gt ofzo in sli zal op mijn systeem beter werken bedenk ik nu..

Of heb ik het mis ? hoe krijg ik mijn 9800gtx sneller ?

Want Age of conan Draait maar 20-30 fps

2.0 is gewoon een nieuwere soort slot is sneller dan 1.0 een 9600GT is ook 2.0 dacht ik en op welk resolutie draai je hem?;)

windows draait op 1680x 1050

Age of conan 1680x 1050 widescreen met niet eens alles op high maar op 80% ofzo...
het spel draait nu nog op directX 9.0 maar gaat in aug. over op directX 10 ben bang dat het dan nog minder goed gaat lopen..

Baal echt want heb een hoop geld uitgegeven en had er zoveel meer van verwacht, krijg vandaag ook n nieuwe voeding binnen 700W coolermaster misch dat die nog iets meer uit de kaart kan halen, maar dat zal ook wel weer tegenvallen :confused:

een 8800gt of ultra had better geweest dan de 9800gt dit is al langer bekent.
je kan niet met een bios update pci-e versie 2 krijgen om dat het het slot type is.
voortaan eerst wat reveuws lezen dan had je geweeten wat je kan verwachten.
ik neem ook aan dat je pc op xp draaid deze heeft geen direct X10.

Na een Topic op dit forum, met mijn vraag welke kaart ik het beste kon nemen werd me 4 keer de 9800gtx aanbevolen :confused:

Draai op Vista 32bit, maar de Game komt in aug. met een upgrade tot directX 10

Na een Topic op dit forum, met mijn vraag welke kaart ik het beste kon nemen werd me 4 keer de 9800gtx aanbevolen :confused:

Ze hadden je de beste kaart aangeraden Maar NIET op gelet of dat wel helemaal past bij je moederbord

Maar zowel die kaart als het moederbord hebben toch PCIe 2? Dan kan dat het probleem niet zijn. Of heeft Asus de M2n32-sli vroeger ook met PCIe 1 verkocht?

Met Vista en de 9800GTX heb je al DirectX10, dus een upgrade van je systeem is niet nodig.

Ron

Maar zowel die kaart als het moederbord hebben toch PCIe 2? Dan kan dat het probleem niet zijn. Of heeft Asus de M2n32-sli vroeger ook met PCIe 1 verkocht?

Met Vista en de 9800GTX heb je al DirectX10, dus een upgrade van je systeem is niet nodig.

Ron

Ik heb geen idee, heb de kaart nu bijna 1 jaar,

hier zijn wat spec.

http://nl.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=101&l3=300&l4=0&model=1163&modelmenu=1

Ik kan nergens uit opmaken of het PCIe 2.0 is ? wel 2x een PCIe slot 16x ofzo...

Maar zoveel verstand heb ik er ook niet van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan