Asus Maximus Gene V Kleurencombinatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

HDGamer

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2012
Hallo Allemaal,

Binnenkort wilde ik een Asus Maximus Gene V kopen (het moederbord is rood & zwart).
Maar nu wil ik dus die kleuren terug brengen in mijn werkgeheugen! Weet iemand misschien een goed merk + kleur werkgeheugen? (16GB RAM)

Thanks,

:thumb:

AMD heeft onlangs geheugen uitgebracht, ik weet wel niet waar je het kan kopen, maar ik ben vrij zeker dat het rood en zwart was.

Gaat dat passen ? Want ik heb er wel een Scythe Mugen Rev. 2 B in zitten voor mijn CPU koeling

Je kan de fan ook langs de andere kant zetten moest er niet veel plaats zijn.

Ja dat zou ik ook nog kunnen doen. Nog bedankt voor jullie hulp! Ik vind het toch wel mooi als de binnenkant van mijn kast dan zwart met rood is. Alleen jammer dat mijn videokaart blauw met zwart is MSI GTX 670 Power Edition!

Edit: Met dit moederbord is overklokken toch unlocked voor mijn CPU & GAKA? En gaat dit moederbord passen in mijn kast (Cooler Master Sileo 500)? Ik heb nu een Asus P8H67 B3 Rev. moederbord

Laatst bewerkt:
licht er aan welke cpu je hebt

de Sileo 500 is een behuizing voor stilte dit betekent dat de behuizing minder airflow heeft van wegen geluid reductie materiaal en minder fans
wil je echt overclocken dan raad ik een andere behuizing aan

En aan wat voor behuizing moet ik dan gaan denken? Dan zou ik graag een goede airflow willen (niet heel luidruchtig), waar ik ook genoeg ruimte heb voor kabel management! En graag met een window zodat ik later misschien led lampen erin kan plaatsen. Maar wat ook niet 200 euro kost! Ik heb ook maar een baantje bij een supermarkt! :D

Laatst bewerkt:
Fractal Design R4 is een zéér goede op het vlak van koeling, stilte en cable management. Het heeft wel geen window..

Zoiets is wat ik wel zou willen, alleen graag met een window. Omdat mijn systeem rood/zwart is wilde ik namelijk ook rode led strips in de case, en die kan je niet zien als er geen window in zit :) Is er nog een andere goede case?

Kijk hier zelf eens rond en bekijk zelf wat reviews anders, wij kunnen moeilijk voor jou beslissen wat mooi is :)

vergeet je cpu niet te vermelden
er zijn namelijk processors waar de multiplier gesloten zijn daarmee kun je dus alsnog niet overclocken ook al koop je een OC moederbord

Weet jij een mooie goed gekoelde kast met window voor niet hoger dan 100 eu?

Ik heb toch nog even een klein vraagje. Weet jij misschien wanneer de eerste Haswell Cpu's van intel op de markt verschijnen voor de desktops? En zo ja wanneer en kunnen die ook op mijn moederbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan