Asus N53JQ-SZ191V

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fantasy03

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2011
Goedemiddag,

Ik moet voor mijn studie (bedrijfskunde) een laptop kopen. Daarnaast wil ik er ook een beetje fatsoenlijk mee kunnen gamen (niet de nieuwste/beste high-end games hoor). Mijn budget is eigenlijk rond de 700 max.

Ik heb weinig verstand van notebooks en er is zoveel aanbod dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Een laptop die mij wel aanspreekt is deze Asus N53JQ-SZ191V gevonden op Redcoon. http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B303661/cid/60004/Asus_N53JQ_SZ191V/#

Sla ik de plank hiermee helemaal mis of is het wel wat?

Grtz en alvast bedankt voor jullie hulp!:d

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Nee daar sla je de plank niet mis mee prima merk zelf zit ik hier ook op heb er alleen veel meer voor betaald:(:(

Bedankt voor je reactie en je verwelkoming.

Ha kijk mooi om te horen dat het een goede keuze is (en stiekem ook wel een beetje dat ik 'm goedkoper kan krijgen haha:P)

Heb je nog iets meer info wbt voor- en nadelen?

Hoi,

weinig voor of nadelen prima notebook, misschien hadden ze voor een 7200 rpm hd moeten kiezen

misschien is deze ook nog wat voor je iets boven je budget maar wel de nieuwere I7 en een betere videokaart

Laatst bewerkt:
Ja die had ik ook al gezien.

Maar die heeft geen full HD scherm, geloof ik?

Ik zal je maar wel even waarschuwen dat ik de service van Asus ronduit BELACHELIJK vind.
De reparatie van mijn laptop zou 3-7 dagen duren, ik wacht er nu al bijna 8 weken op!

Hoi,

Is vreemd gelukkig gaan ze niet vaak defect maar 8 weken is wel erg lang .

late reactie maar misschien toch leuk om te weten dat ik mn laptop uiteindelijk na 13!!! weken pas terug had :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan