Asus N56vm sneltoets instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramshield

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Nu heb ik linksbovenin een sneltoets, op dezelfde hoogte maar dan links als mijn uitknop.
Hoe kan ik die instellen?

Toen ik voor het eerst mijn laptop opstarte vroeg hij daarom, maar ik heb hem opnieuw geinstalleerd

(Ook werken mijn fn+f10 tot f12 niet harder en zachter en dempen, de rest wel. Enig idee hoe dat kan?)

Laatst bewerkt:
Lijkt mij dat ik alleen wat kan zeggen over dat FN+F10 etc. verhaal, maar misschien kun je er ook wat mee voor je andere vraag:
Download hier de "Keyboard Device Filter Utility" en de "ASUS InstantKey Utility" en "ATKACPI driver and hotkey-related utilities" in/onder de Utilities-sectie.
Het kan zijn dat je ze niet allemaal nodig hebt voor het oplossen van je probleem, maar het zijn ze in ieder geval allemaal. :D

Tijs.

De laatste 2 heb ik geinstalleerd, alleen de laatste werkt niet ik heb dat ATK package nodig. (dan werkt de sneltoets en de f10 tot f12 toetsen) alleen werkt dan gewoon heel mijn internet niet en geeft hij in in netwerkcentrum aan iets over VMware connectieproblemen. Dus ik heb er helaas nog weinig aan...

Vmware player of workstatiion zul je zelf geinstalleerd hebben, lijkt me. Tijdelijk die programma's deinstalleren en dan die asus tools installeren en testen. Daarna het eerder gedeinstalleerde vmware programma weer installeren en testen.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Vreemd dat ik daardoor mijn internetconnectie kwijt raak, of niet? Maar dat zal ik dan doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan