Asus P4s8x-x

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klik eens op het tabblad drivers, je hebt Win XP? Dan heb je de volgende drivers nodig.

--SoundMAX Audio Driver version 5.12.01.3665 WHQL for Windows 98/ME/2K/XP. (Version 5.12.01.3665)
--SiS Mini IDE Driver 2.04a for WIN98SE/ME/2K/XP (2.04a)
--SiS USB Enhanced Host Controller V1.02 (2.03)
--PCI Lan Driver V1.16B WHQL for SiS LAN Adapte (1.16b)
--SiS AGP WHQL Drivers for Windows 98SE/ME/2000/XP V7.2.0.1170 (1.17)

2. Hij vraagt niet om het bestand te installeren? Je gebruikt een account met volledige rechten?

Nee vraagt niet om te installeren (doet dus helemaal niks)
Vreemd, het gaat om een zip-bestand die zichzelf uitpakt, lukt het uitpakken ook niet?
Probeer de rechtermuisknop ook eens, lukt het dan?

Vreemd, het gaat om een zip-bestand die zichzelf uitpakt, lukt het uitpakken ook niet?
Probeer de rechtermuisknop ook eens, lukt het dan?

Denk dat ik al weet wat het probleem is, als beschrijving staat erbij: Install Program for Windows 2000 Drivers. Dus ik denk dat er een fout is op die website van asus. Want er is geen XP te downloaden (denk ik)

Iemand die weet waar ik het anders kan downloaden?

Heb je op de één na bovenste geklikt?
Die zijn namelijk ook voor XP.
Version 5.12.01.3665
OS Win9x / Win98SE / WinME / Win2K / WinXP
Description SoundMAX Audio Driver version 5.12.01.3665 WHQL for Windows 98/ME/2K/XP.

Iemand die weet hoe ik anders dan hun website kan komen aan de driver?

Sorry hoor, maar die zijn gewoon voor XP:confused: ,lees maar eens hier, en dan gewoon links, boven het witte vak van de driver.:shocked:

Waarom kan ik het enigste install bestand wat er in die map staat dan niet installeren en waarom staat er dan bij: Install Program for Windows 2000 Drivers

He, ik heb geluid! Haha!

Ik heb nu een driver gedownload van een of andere arabische website die niet te lezen is! Maar ik heb dus geluid!

In ieder geval bedankt!

(Waar Google wel niet goed voor is :thumb:)

Help!

He, ik heb geluid! Haha!

Ik heb nu een driver gedownload van een of andere arabische website die niet te lezen is! Maar ik heb dus geluid!

In ieder geval bedankt!

(Waar Google wel niet goed voor is :thumb:)

Plz weet je die site of wat je intypte op google nog??? Ik heb precies hetelfde probleem:( :( :(
Stuur me dan ff een mailtje plz naar: vissertjetim@gmail.com
Alvast heeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan