De PC van mijn vader doet sinds kort raar, want deze wil niet meer normaal opstarten. Een originele Windows 7 wil aan een aantal herstelpogingen niet meer opstarten, zelfs de veilige modes doet raar. De complete harde schijf is leeg gehaald, maar windows 7 wil er niet meer op.
Mijn vermoede is dat het bij de Bios ligt, dat deze beschadigd is omdat het beeld met blokjes en niet netjes opstart vanaf het moederboard. Ik heb geprobeerd deze van de originele CD-Rom die bij het moederboard hoort opnieuw van het bios programma te voorzien, maar deze zegt dat er een nieuwere versie is en wil de originele en vermoedelijk verouderde CD-Rom niet.
Het betreft hier het volgende moederboard:
Asus P5B-VM
Weet iemand wat het nieuwste programma wat bij de bios van dit moederboard hoort te vinden?
Ik zit met mijn handen in het haar, want we hebben hier van alles geprobeerd.
Mijn vermoede is dat het aan het programma van het moederboard ligt, maar klopt dat ook?
Mijn vermoede is dat het bij de Bios ligt, dat deze beschadigd is omdat het beeld met blokjes en niet netjes opstart vanaf het moederboard. Ik heb geprobeerd deze van de originele CD-Rom die bij het moederboard hoort opnieuw van het bios programma te voorzien, maar deze zegt dat er een nieuwere versie is en wil de originele en vermoedelijk verouderde CD-Rom niet.
Het betreft hier het volgende moederboard:
Asus P5B-VM
Weet iemand wat het nieuwste programma wat bij de bios van dit moederboard hoort te vinden?
Ik zit met mijn handen in het haar, want we hebben hier van alles geprobeerd.
Mijn vermoede is dat het aan het programma van het moederboard ligt, maar klopt dat ook?