asus p5kpl-am se vervangen voor een p5qpl-am

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragon1986

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2013
Berichten
45
is het mogelijk om de p5k te vervangen door de p5q want een kameraad van me die was met zn zoon angry birds aan het spelen toen liep de pc vast en viel uit nu zie ik op het moederbord wel dat groene lampje branden dus dan lijkt het mij dat de voeding nog stroom geeft of hoeft dat niet zo te zijn? andere voeding heb ik geprobeerd werkt ook niet de power switch geeft een blauw lampje als die aan gaat dat die nog korter dan een seconde en dat is alles wat die soms doet dus denk ik dat zn moederbord stuk is nu heb ik nog een nieuwe liggen maar vraag ik me af of het wel kan

ik hoop een reactie van een van jullie te krijgen bij voorbaat dank
 
de p5Q is "beter" dus grote kans van wel, maar afhankelijk van de CPU en het geheugen.

Overigens kan bij de door jouw gegeven symptomen ook de CPU zelf of de koeling van de CPU kapot zijn. Er is dus geen garantie dat het moederbord de hoofdoorzaak is.
 
Hoi,


Volgens mij moet dat geen probleem geven vergeet niet de koelpasta tussen de processor en bord;)

Ps zou toch denken dat er eerst andere types stonden of ben ik in de bonen
 
Laatst bewerkt:
dank u voor de reacties

de p5q heb ik nu in een oudere werkende computer met cpu en koeler

hoe bedoel je met eerst andere types????
 
Hoi,


Dacht dat er alleen p5 q en p5 k stond zonder achtervoegsel pl-am dus.
 
op zon manier nou die staan alleen in het berichten onderwerp en niet in de tekst zelf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan