asus p5kpl bios update

Status
Niet open voor verdere reacties.

cobra880

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2006
Berichten
173
Hoi iedereen!


Heb een QuadCore gekocht voor m'n pc aangezien ik win7 x64ultimate heb wil ik wat sneller kunnen werken. Met deze core 2 duo lukt dat al aardig maar sneller kan geen kwaad.

Mijn mobo ondersteunt Quad dus da's mooi.
Nu de vraag hoe update ik mijn bios zo eenvoudig mogelijk.
Ik heb al een .ROM bestand.
En ik heb GEEN floppy disk.

En zou iemand ook de meest recente bios update kunnen opzoeken?
Want ik heb echt totaal geen ervaring met bios updaten....
Als ik XP had, kon ik wel makkelijk nieuwste bios update krijgen met zo'n utilitie.
Maar win7 vind de setup.exe niet zo leuk... Dus dat gaat 'm niet worden.

Bij asus op de website heb ik al gekeken maar daar staan nog geen utilities voor win7.


Alvast bedankt voor de hulp!

Gr. Kevin.
 
Waarom een BIOS update? Volgens de site kun je gewoon een Quadcore er in doen.

Intel Socket 775 Core™2 Quad/Core™2 Extreme/Core™2 Duo/Pentium® D/Pentium® 4/Celeron E1000 Series and Celeron 400 Series processoren
Ondersteuning Intel® volgende-generatie 45nm CPU
Intel® Hyper-Threading Technologie Gereed
Supports Enhanced Intel SpeedStep ®Technology(EIST)




  • Intel® Quad Core Processor Gereed
Dit moederbord ondersteunt de nieuwste Intel® Quad-core processoren in LGA775-uitvoering. Tevens geschikt voor ondersteuning van Intel® volgende-generatie 45nm Multi-Core CPU’s. Een uitstekende keus voor multi-tasking, multimedia en spelliefhebbers met 1333/1066/800MHz FSB. Intel® Quad-core is een van de krachtigste CPU’s ter wereld.
 
Simpel verhaal dan deugt die QuadCore niet...
Want het werkt niet.

Dan ga ik morgen even terug naar de pcboer en m'n garantie eisen.
Koop ik voor paar prikkies nog een betere!

In iedergeval zoiezo bedankt voor de feedback wist niet dat dat niet echt nodig zou zijn zo'n bios update.


Mvg,


Kevin.