Asus Radeon 9600 XT

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrickt

Meubilair
Lid geworden
25 mrt 2001
Hoi,

Ik heb een nieuwe videokaart aangeschaft.
De Asus Radeon 9600XT 128 MB.

Redelijke keus? Of heeft iemand slechte ervaringen?

Mvg Patrick

Ik heb geen goeie ervaring met Ati videokaarten, ze wouden een spel van mij niet eens afspelen omdat het Direct Draw niet ondersteunde. Als je alleen de nieuwste games wilt spelen zoals Farcry dan werkt een Ati videokaart zonder problemen.

het is een hele goeie videokaart hor ik heb zelf de readeon 9600 se en ik kan ook gewoon oude spelletjes spelen van 2 of 3 jaar geleden dus maakt nix uit of die directdraw nie ondersteund

Ik hoor er ook weinig klachten over. Hij is nauwelijks langs geweest bij de reparatie-afdeling. Goed kaartje lijkt me, kun je even meer vooruit.

MVG.

Armand

wat een rampkaart.

Vanaf het begin alleen maar ellende.
Ik had t geld wat die kaart me heeft gekost net zo goed in de sloot kunnen gooien.
Nee, dat had zelfs meer zin gehad, want dan hadden de vissers er nog iets aan gehad.

Marsmannetje,

Zo kan ik ook kritiek geven. Zou je het eens willen onderbouwen? Ik ben erg benieuwd waarom je het zo'n slechte kaart vindt.

MVG.

Armand

omdat ik allereerst mijn hele systeem opnieuw moest installeren voor dat de videokaart werkte en nu is hij na een maand op 3 al kapot.

Waardeloos dus.

Goh,

Ik heb geen problemen gehad. Waarom moest je alles opnieuw installeren dan? Heb je de drivers van je vorige kaart wel weggehaald?
En kapot? wat is er mis?

MVG.

Armand

kennelijk hield het systeem de drivers nog ergens vast, want ik had de drivers gedeinstalleerd..

Wat er nu kapot is?

Mijn systeem liep keer op keer vast, iets wat steeds erger werd.
Windows opnieuw geinstalleerd, hielp niets.

Videokaart vervangen door een oudere kaart en de pc werkte weer perfect.
Wat er kapot is weet ik dus echt niet.
T kan niet met de software te maken hebben, want in de maanden hiervoor werkte de kaart wel, met dezelfde software.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan