Asus Radeon 9600XT 128MB

Status
Niet open voor verdere reacties.

ijsbeer121

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2002
Deze kaar heb ik sindskort, maar wat ik nu merk in Windows: bijv het verslepen van Winamp 2.78 laat een sleepspoor achter... bij enkele andere vensters ook, zoals Internet Explorer (alleen is het daar niet bij elk type site) Gisteravond bijvoorbeeld had Winamp het weer niet, maar eigenlijk 9 van de 10 keer dat ik het versleep is het wel het geval. Bij mijn zusje op de computer is het ook, maar dat gaat ook om een Radeon (7000, 32MB) Is dit normaal? Ik weet nl. niet zeker of mijn vorige Asus V8420S (GF4 Ti4200) het ook had...

Driver van je vorige videokaart wel verwijderd? Welke driver heb je nu geinstalleerd?

Heb je ook problemen met scrollen in Word of Internet Explorer?

In principe is dit gewoon een nieuwe pc.
Er heeft voor deze kaart een Sapphire Radeon 9600 Atlantis in gezeten.
Verder is de installatie net een week oud ofzo.
Hier een voorbeeld van een chatsite vergroten/verkleinen (was de enige site die het nu duidelijk vertoonde) daarna nog een stukje Winamp gecaptured, die overigens nu wel redelijk versleepte... had een beetje het effect wat Patience geeft als je het spel gewonnen hebt met die kaarten... best vreemd

http://home.quicknet.nl/qn/prive/d.lommerse/ex.avi

driver.JPG

Nee geen TFT scherm, op het filmpje dat ik hierboven heb gezet, zien jullie het daar niet dan met het groter/kleiner maken van dat Internet Explorer venster?
Dat winamp valt op dat filmpje wel mee

Wat staat er bij DXDIAG? (Start-Uitvoeren-dxdiag intikken)

Staat het roodomlijnde wel aan bij jouw in onderstaand plaatje?
attachment.php

Heb het filmpje gezien en dit is duidelijk een probleem van Winamp zelf. Ik heb et zelf ook met MSN en een IE-pagina open.

Sluit het MSN-venster maar es en test opnieuw. Nu zul je het niet hebben. :)

Ja dat klopt idd, maar iets als ICQ Lite heeft dat ook... en met een msn venster zelf voor een venster als 'apparaatbeheer' ook :confused:

Tsjah, valt verder niets aan te doen. Slecht is het ook niet.

Zo'n scherm verplaats je ook niet om de haverklap lijkt me.

naja ik bedoel van als het normaal zou zijn, waarom valt het me dan nu pas op? :confused:

ik zal nog es bij een vriend van me testen, die heeft een pc exact zo als de mijne hiervoor... (tegelijk gekocht) zal es kijken hoe het daar draait...

IK weet niet verder. Voor de kaart die ik nu heb, had ik ook een Geforce4Ti. Geen flauw idee of ik dat probleem toen ook al opmerkte.

Nu ik een Radeon heb, heb ik et pas ook gemerkt eigenlijk. Maar ach, wat maakt et uit. De kaart presteert toppie verder en dat is et belangrijkste vind ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan