ASUS touchpad probleem na update windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pcnewb

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
Hallo,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een irritant probleem. Mijn ASUS laptop heeft net een windows update ( ik heb windows 10) gehad en sindsdien kan ik niet meer scrollen via mijn touchpad (met 2 vingers slepende beweging). Als ik bij apparaatbeheer kijk staat er asus support device. Via smart gesture staat scrollen met 2 vingers aan. Weet nu echt even niet meer wat ik hieraan kan doen.

bedankt alvast!

:confused: Een zeer beroemde en bekende probleem bij Windows 10 is dat, en moeilijk die op te lossen is ..
Ik ben geen W10 gebruiker ( gelukkig nog steeds niet ! ) maar kijk even of je iets met die mooie YouTube tip bij jou wat regelen kan ??

[video=youtube;6vfmGE7wUJs]https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=6vfmGE7wUJs[/video]

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je bericht. Maar het tabje elan is bij mij ook verdwenen dus kan de oplossing in het filmpje niet volgen. Bij apparaatbeheer staat nu ook asus support device bij mijn touchpad ipv asus touchpad...

:confused: Och jej in dit geval moet ik passen, er zijn hier goede W10 gebruikers en ben zeker dat je nu andere tips voor zoiets nog zal krijgen ...

Laatst bewerkt:
Ik ben 2 uur lang bezig geweest met drivers verwijderen etc en nu doet ie t opeens weer. Nou, weet niet hoe, maar het is nu momenteel allemaal gelukt ;)

:D Hee ? ......:thumb: wat heb je bijv. verwijdert en/ of gedaan ( weet je dat nog ?? :( ) kan je dat A.U.B. in het kort omschrijven zodat evt. andere gebruikers in d' toekomst tip gebruiken kunnen ..

Apparaatbeheer alles verwijderen onder muizen en andere aanwijsapparaten, windows updaten extra en smart gesture opnieuw installeren. Paar keer herhaald en werkt eindelijk.

:thumb: Klinkt echt als een droom .... maar ooke als maar gelukt is, .... dat is eindelijk toch van belang ook ... bedankt dan voor je tip !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan