Asus USB WLAN verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mitsie007

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2006
hoi,

ik heb een haier laptop en die heeft een Asus USB WLAN draadloos netwerkkaart. Nu moest Windows XP wegens omstandigheden worden gedeïnstalleerd en nu is de driver weg. Hij vind de kaart dus wel en vraagt wel om installatie, maar hij kan er verder niets mee. Hij zegt dat hij de kaart niet kan installeren, omdat hij de software niet kan vinden. Nu ben ik al op zoek geweest naar een mogelijke driver, maar ik kom er niet uit. Iemand ideeën??

Alvast bedankt!

Mitsie007

Dank jullie,

maar hoe kom ik achter het type? Want als ik in apparaatbeheer kijk kan ik geen type vinden. Moet ik hiervoor de laptop open maken?

Nee hij is niet extern en het is geen USB apparaat. Het is een kaartje die hij aangeeft als Asus USB 2.0 WLAN ... Ik zal straks eens kijken of ik achter het nummer kan komen....

Dan laat ik wel wat meer weten.

Ik kan het type niet vinden van de draadloos kaart. Het gaat dus daad werkelijk om een draadloos netwerkKAART en niet om een externe... Waarom hij USB 2.0 heet is mij echter ook een raad....

Iemand nog een idee voor mij? Of moet ik gewoon in het wilde weg drivers gaan installeren?

Dank jullie

Ik ben erachter... Als het goed is is het Asus WL 159G.

Maar nu nog , hoe vind ik het stuurprogramma.. Ik heb al gezocht, maar het lukt mij niet.

Goedeavond.

Nog even een vraagje welk type Asus notebook heb je of heb ik het verkeerd.

Modag

Zoals in mijn inleiding vermeld staat gaat het om een Haier laptop. Het merk weet ik niet zo 1, 2, 3...

We zijn aan het zoeken en zoeken, maar we komen er totaal niet uit :S

Dat was echt een über goed idee!!! De site van Haier. Het gekke is, dit stond ook op de cd-rom, alleen wilde hij hem niet installeren.
Nou voor de volgende keer weet ik dit dus ook weer.

Ik bedankt jullie allemaal heel erg. Hij doet het weer!!

Groetjes

Mitsie

Goedemorgen,

Niks te danken fijn dat het weer werkt.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan