Asus USB2.0 WebCam werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pickwick01

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jul 2012
Berichten
2
Ik heb onlangs opnieuw Windows geïnstalleerd en nu werkt mijn ingebouwde webcam niet meer. Ik heb geprobeerd de Asus Life Frame te installeren, maar als ik dit doe dan krijg ik de melding dat er al een eerdere versie is geïnstalleerd en deze eerst moet verwijderen. Dat heb ik ook geprobeerd via programma's en onderdelen, maar dan krijg ik de volgende melding: There is a problem with this Windows Installer package. A DLL required for this install to complete could not be run.
Kan iemand mij a.u.b. helpen!
 
Hallo Pickwick 01. Kijk eerst eens even in je apparaatbeheer en verwijder eventueel die Asus en lees hier hoe je dat kunt doen.... Klik

En let even op heb je windows 32 bits of 64 bits volgens mij zit daar verschil in. klik dit is slechts als voorbeeld.

En hier kun je gaan zoeken naar je driver. Zelf invullen a.u.b. Met dit hulpje zou het moeten lukken. klik. Succes.

Ik neem aan dat je windows 7 hebt he.
 
Thanks! Ik heb hem eerst verwijderd en daarna de driver opnieuw geïnstalleerd. Nu doet hij het weer. Bedankt!
 
Oh, oke dat is mooi en nu maar cammen. Fijn dat het is opgelost. Groet Manamana.:thumb:

Zet a.u.b. de vraag als opgelost in je 1e bericht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan