Asus V9280 (S) Ti 4200 128 MB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gaele

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2001
Wie weet of heeft ervaring al met deze kaart, hoe die is, heb gehoord dat het een snelle kaart moet zijn (en je kan hem ook nog over clocken omdat er headsink koeling op het geheugen zit (hij draaid op 275 - 600 standaard) iemand ervaring met deze kaart?????
Ben van plan deze te kopen, maar wanneer heb je iets aan de snelhied van de kaart (heb een P4 1,8 Ghz - 256 Rdram - 120 GB 7200 133UDMA 8MB Cache Hardeschijf) kan deze goed fuctioneren in mijn systeem?????)

Zelf geen ervaring met deze specifieke (ASUS) kaart, maar het is een goede kaart en zeker geschikt voor jouw system. Ik heb wel het idee dat het geheugen al aardig opgekrikt is qua snelheid door de fabrikant dus daar zal je niet al te veel meer aan kunnen veranderen. De snelheid van de GPU (grafische chip op de kaart) kan nog wel wat omhoog (275-->300)

Iets meer werkgeheugen in je PC zou de algemene performance van je pc verbeteren. Ik weet niet wat voor OS je draait, maar bij XP zeker een aanrader. En als het even kan DDR RAM ipv SDRAM (als je moederbord dat ondersteunt)

succes:)

Nou dan kan ik die kaart wel kopen, maar heb er Rdram (Rim geheugen in zitten) 256 MB is wat aan de magere kant ik weet het, maar ben ook van plan om een ander moederboard te kopen, en dan koop ik er geen duur rim geheugen meer bij dit moederboard.
Maar bedankt voor de reactie

Geplaatst door Gaele
Nou dan kan ik die kaart wel kopen, maar heb er Rdram (Rim geheugen in zitten) 256 MB is wat aan de magere kant ik weet het, maar ben ook van plan om een ander moederboard te kopen, en dan koop ik er geen duur rim geheugen meer bij dit moederboard.
Maar bedankt voor de reactie

Sorry, verkeerd gelezen, nou zie ik het!:o

p.s. Waar koop je de kaart en voor hoeveel? (als ik zo vrij mag zijn om te vragen?)

Bij Norrod Computers (Groningen - Leeuwarden - Zwolle) hangt wel een stevig prijskaartje aan €275, maar dan heb je ook wat, zit een zeer goede TV Out op voor Big Screens 1068x764 (met de Chipzet Philips 7108) en video in (digital DVI Out) voor LCD schermen.

Zozo, das inderdaad een flink prijskaartje,maar dan heb je ook wat, toch?:D Veel plezier ermee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan