ASUS vervangen

snel0026

Verenigingslid
Lid geworden
10 feb 2002
Hallo,
Ik gebruik al jaren mijn ASUS N76VJ en met heel veel plezier.
RAM: 16 GB
Intel Core i& 3630QM
Samsung SSD860 QVO 1TB
NVIDIA Geforce GT 635M
USB AX56 (Dual Band AX1800 USB WiFi-adapter)
Windows 10 Enterprice 64-bit.

Ik loop steeds meer tegen de beperkingen aan zoals misschien wel de belangrijkste dat ik geen Windows 11 kan installeren.

Wat zou voor mij een goede vervanger zijn?
Kunnen jullie mij daarin helpen met adviezen?

Bij voorbaat dank, Wim

Als die laptop verder nog helemaal naar je zin is kan je ook Windows 10 IoT Enterprise LTSC 2021 installeren. die LTSC staat voor Long Term Service Channel. Deze wordt volledig ondersteund tot 13 januari 2032 en kan je voorlopig dus zonder update zorgen vooruit met je huidige laptop.

Dat heb ik zelf op 1 van m'n niet door Windows 11 ondersteunde PC's ook gedaan en werkt zonder problemen. De software kan je gratis downloaden en een licentie kost nog geen 2 tientjes.
Om deze inhoud te bekijken, hebben we jouw toestemming nodig om cookies van derden te gebruiken.
Voor meer gedetailleerde informatie, zie onze cookiespagina.

Tja, CPU is eentje uit 2013 en er wordt ook tegen andere beperkingen aangelopen, welke buiten die W11?

@edmoor
Misschien een goeie optie, heb twee Computers draaien op Windows 10 die niet geschikt zijn voor Windows 11, maar heb nog een paar maanden de tijd, thanks for de Tip 👍👍

Als die laptop verder nog helemaal naar je zin is kan je ook Windows 10 IoT Enterprise LTSC 2021 installeren. die LTSC staat voor Long Term Service Channel. Deze wordt volledig ondersteund tot 13 januari 2032 en kan je voorlopig dus zonder update zorgen vooruit met je huidige laptop.

Dat heb ik zelf op 1 van m'n niet door Windows 11 ondersteunde PC's ook gedaan en werkt zonder problemen. De software kan je gratis downloaden en een licentie kost nog geen 2 tientjes.
Om deze inhoud te bekijken, hebben we jouw toestemming nodig om cookies van derden te gebruiken.
Voor meer gedetailleerde informatie, zie onze cookiespagina.
Ik ga dit zeker bekijken, dank
Budget?
En waarvoor zal de nieuwe worden gebruikt?
Ik doe voor verschillende verenigingen de financiële administratie en ik hou fotobestanden bij en bewerk regelmatig video"s.

Terug
Bovenaan Onderaan