Hallo,
Ik heb een Asus VivoBook Pro N580V (4 jr. oud), Windows 10
Ik heb een DELL WD19 aangeschaft met USB-c aansluiting. Deze heb ik aangeschaft om oa. extra scherm aan te sluiten.
Ik heb twee andere laptops een DELL Latitude 5480 en Fujitsu Lifebook met USB-c aansluiting. Deze twee herkennen de DELL-WD19. Ik kan dan een extra scherm aansluiten etc.
Ik heb een MacBook Pro geprobeerd werkt ook!
Maar mijn Asus VivoBook Pro N580V herkent de DELL WD19 niet.
Ik ben al aan het zoeken of het in de driver zit met apparaat beheer, maar als ik de driver update, krijg de melding "de meest recente driver is al geïnstalleerd"
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, want volgens mij moet het mogelijk zijn. Of wat ik nog kan doen om het verder te analyseren
(Als die DELL en het Fujitsu wel kunnen, dan moet het ook met deze Asus kunnen is mijn indruk)
Ik heb een Asus VivoBook Pro N580V (4 jr. oud), Windows 10
Ik heb een DELL WD19 aangeschaft met USB-c aansluiting. Deze heb ik aangeschaft om oa. extra scherm aan te sluiten.
Ik heb twee andere laptops een DELL Latitude 5480 en Fujitsu Lifebook met USB-c aansluiting. Deze twee herkennen de DELL-WD19. Ik kan dan een extra scherm aansluiten etc.
Ik heb een MacBook Pro geprobeerd werkt ook!
Maar mijn Asus VivoBook Pro N580V herkent de DELL WD19 niet.
- Wel loopt mijn netwerk via de DELL WD19! Dus dat gaat wel goed.
- Ook krijg ik te zien dat Realtek geluid van de WD19 in mijn apparaat beheer geïnstalleerd wordt.
- Er zit ook een led lampje in de USB-c stekker van de WD19. Die gaat branden bij de andere laptops/MacBook, maar niet bij mijn Asus.
- Als ik een scherm met USB-c aansluiting op mijn Asus USB-c aansluit, wordt het scherm aangestuurd en krijg ik beeld. Dus mijn USB-c is in staat om een scherm aan te sturen via USB-c. Dit is niet hetzelfde als een WD19 maar...
- Ik heb via de Asus de firmware van de WD19 kunnen updaten. Althans daar ga ik vanuit, want ik kreeg de melding "Firmware successfully updated"
- ik heb mijn Polar fiets computer resp. Samsung drivers gedeinstalleerd, om te checken of deze niet de WD19 dwars zit.
- Als ik mijn dongle voor mijn usb muis in de WD19 plaats ipv. de laptop zelf, werkt de muis nog steeds. Dus dat werkt ook.
Ik ben al aan het zoeken of het in de driver zit met apparaat beheer, maar als ik de driver update, krijg de melding "de meest recente driver is al geïnstalleerd"
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, want volgens mij moet het mogelijk zijn. Of wat ik nog kan doen om het verder te analyseren
(Als die DELL en het Fujitsu wel kunnen, dan moet het ook met deze Asus kunnen is mijn indruk)
Laatst bewerkt: