ASUS vs SAMSUNG

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjurm

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2011
Hallo,

Ik ben van plan een nieuwe laptop te gaan kopen en ik heb er al 2 op het oog. Ze lijken qua specs bijna hetzelfde en de prijs is ook even hoog. Ik zit te twijfelen welke ik zal doen. Het gaat om de volgende 2 laptops:

Samsung RC530-S01NL
ASUS K53SV-SX380V

Ik vind de samsung er mooier uitzien en hij lijkt steviger, maar ASUS wordt geloof ik meestal als een beter merk gezien. Wat denken jullie, welke lijkt jullie het best?
Alvast bedankt.

Hoi,

Moeilijke keus maar gezien de ervaring met Asus zou ik daar voor gaan maar ja het oog wil ook wat .Maar qua kwaliteit zou ik dus voor de Asus gaan. Ik zit trouwens op zijn voorganger te typen naar tevredenheid.

Oke, bedankt voor snelle reacties.

Maar ik geloof wel dat die ASUS alleen via internet besteld kan worden en die van Samsung kan wel in een winkel gekocht worden (MediaMarkt)

Hoi,

Nee hoor ligt er wel een beetje aan waar je woont in de buurt van Eindhoven is hij al op twee plaatsen op te halen.

Woon in het oosten van het land, Hardenberg. Dus dat is vaak wel probleem. OPhalen is meestal alleen handig als het bijv. in Zwolle of Emmen kan.

Tja, ik als ASUS man heb pas de RC730 van Samsung in huis en ben er helemaal weg van !! Supersnel en super degelijk !!
Moeilijke keuze en ik zal zo nog eens goed vergelijken voor je.....kan je niet even een paar links plaatsen ?

Nu is het een beetje van ( ik bedoel het niet rot hoor) " ik plaats de types en jullie zoeken ze zelf maar even op" ;-)

Laatst bewerkt:
Hierbij de HWI vergelijkingstabel
Lastig, beide top. Samsung heeft grotere HDD, Bluetooth. De extra GB geheugen voor de videokaart van de Asus is nutteloos, zijn die kaarten toch te langzaam voor. Mijn Samsung tv is destijds is een keer naar een reparatiecentrum (Arnhem) gebracht, met grote tevredenheid behandeld. Zelf heb ik een lichte voorkeur voor de Samsung vanwege de HDD en Bluetooth.

ja,, de samsung is denk ik toch beter.
bluetooth, meer USB poorten, HDD, hij krijgt ook iets hogere NPI score bij media. ook mer geheugen harde schijf.
hij ziet er ook steviger uit en ik vind hem mooier

ik heb ff rondgekeken en ASUS wordt gezien als beter merk, maar dat komt vooral doordat samsung eigenlijk nog niet erg veel laptops heeft geproduceerd. Samsung staat ook bekend om goede service en toch goede producten, denk aan smartphones

dus denk dat ik voor samsung ga

Zou eigenlijk ook voor de Samsung gaan en zeker gezien mijn ervaring nu met degene die ik nu in huis heb.
Ben er zeer tevreden over.....

Hoi,

Zei het al moeilijke keus, maar wens je succes met de aankoop:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan