Asus x1950 pro PCI-E rma gestuurd

Status
Niet open voor verdere reacties.

dudedude

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2007
hoi ik heb gister mij asus x1950 pro 256MB videokaart rma gestuurd omdat de VRM's te heet werden, en nu wil ik als ik mijn geld terug krijg weten of er een x1950 Pro is die het probleem niet heeft (bekende die het probleem wel hebben zijn sapphire, MSI, asus)

Hoi !

Je kunt er toch gewoon een goede koeler opzetten ?

Dat doe ik hier regelmatig op verzoek van klanten: je kaart blijft koeler en je hebt minder lawaai !

En op de prijs van die kaart maakt die paar euri's niet echt veel uit.

http://www.alternate.nl/html/shop/p...WARE&Level1=Grafische+kaarten&Level2=Koelers&

Greetz,

Harry.

ok dat zou ik kunnen doen maar ik zou wel 100% zeker moeten weten of het echt werkt en dat ik geen onverwachte restarts meer krijg.

en als ik er 1 zou kopen welke zou je me dan aanraden? ik zat te kijken naar de arctic cooling Accelero S1 omdat die de hele kaart koelt

EDIT: ik zie trouwens bij deze review van de cooler dat het niet helpt tegen het VRM probleem: http://tweakers.net/productreview/4887

Laatst bewerkt:
Hoi !

Nu, op tweakersnet, wat jij net aan haalt, doen ze echt niet anders !

Maar ii begrijp dat de latere versie's van je kaart het probleem niet meer hebben, dus misschien krijg je nu een betere......

Of voor een andere kaart gaan.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Nu, op tweakersnet, wat jij net aan haalt, doen ze echt niet anders !

Maar ii begrijp dat de latere versie's van je kaart het probleem niet meer hebben, dus misschien krijg je nu een betere......

Of voor een andere kaart gaan.

Greetz,

Harry.

ok bedankt, ik hoop dat ze een betere versie hebben gemaakt van de x1950 pro's, dat is alleen bij asus denk ik niet het geval aangezien mijn videokaart maar 2 maanden geleden is besteld.
maar ik wil wel per se de x1950pro want die is het best met prijs/prestatie verhouding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan