Asus X51R notebook.

Status
Niet open voor verdere reacties.

GuidoHuis

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
ik wil graag weten of je de vga kaart kunt vervangen van deze laptop ?
ik wil de rentere videokaart om moderne spellen ook te spelen.

Nou wat denk je ervan als je gaat sparen voor een laptop welke in iedergeval IN STAAT is om enig spel te draaien :D, moderne spellen draaien kan je al helemaal vergeten met dit ding ;)

Nee, om je videokaart te vervangen voor dit ding, bereik je niets, je processor snelheid is zeer laag en op internet zie ik dat het een low-budget/low-cost laptop is, leuk voor je schoolwerk of als je op kantoor werkt maar niet om mee te gamen ;)

Laatst bewerkt:
Nou wat denk je ervan als je gaat sparen voor een laptop welke in iedergeval IN STAAT is om enig spel te draaien :D, moderne spellen draaien kan je al helemaal vergeten met dit ding ;)

Nee, om je videokaart te vervangen voor dit ding, bereik je niets, je processor snelheid is zeer laag en op internet zie ik dat het een low-budget/low-cost laptop is, leuk voor je schoolwerk of als je op kantoor werkt maar niet om mee te gamen ;)

Misschien is het beter om gewoon antwoord te geven op de vraag i.p.v. de laptop helemaal af te kraken....

@TS: helaas kun je de videokaart van deze laptop niet vervangen!

@MRMUSIC: Kan jij niet lezen ???

Nee, om je videokaart te vervangen voor dit ding, bereik je niets, je processor snelheid is zeer laag en op internet zie ik dat het een low-budget/low-cost laptop is, leuk voor je schoolwerk of als je op kantoor werkt maar niet om mee te gamen

@MRMUSIC: Kan jij niet lezen ???

Nee, om je videokaart te vervangen voor dit ding, bereik je niets, je processor snelheid is zeer laag en op internet zie ik dat het een low-budget/low-cost laptop is, leuk voor je schoolwerk of als je op kantoor werkt maar niet om mee te gamen

Gaan we bijdehand doen???

Jij zegt met videokaart vervangen bereik je niks, maar het KAN HELEMAAL NIET!!

Sinds wanneer kan je een videokaart NIET vervangen, of het werkt is een 2e, maar het is wel degelijk mogelijk een andere videokaart in deze laptop te zetten.

Er zijn namelijk speciale videokaarten voor laptops weet je.

Komt op hetzelfde neer Dhr. Betweter

Laatst bewerkt:
Ja dat zijn MXM(II)(I)(III) kaarten.
Maar niet iedere laptop geeft daar ondersteuning voor, het zijn maar enkele laptops waar de asus X51R niet bij zit.

Oke dacht dat dit bij elke laptop mogelijk was.

Goed antwoord :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan