Asus X70L nieuw moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marco98

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2010
Weet iemand waar ik een nieuw Asus X70L moederbord kan bestellen? Hij heeft het namelijk begeven.

Groeten marco

Asus X70L moederbord kapot?

Mijn Asus X70L gaat sinds vandaag nog wel aan maar daarna gaan een hoop lampjes knipperen en krijg ik geen beeld meer.

Wat is het probleem.

Groeten marco

dit is wel zeer vreemd.
2 bijna dezelfde vragen.
waarom heb je dat zelf niet in 1 topic geplaatst.

Re

Omdat het ene gaat over kopen en de andere over of ie kapot is natuurlijk

Laatst bewerkt door een moderator:
bij de ene vraag is het kapot en bij de andere vraag doet deze het nog.
maar een moederbord voor je laptop zal je toch echt bij asus moeten kopen.

Jaah, hij doet het nog wel, maar de lampjes gaan knipperen,
is deze vraag nou echt zo moeilijk????

[:mad:QUO

en kan je em niet ergens anders kope op een andere site, al is het maar 2e hands

TE=puppie;3894055]bij de ene vraag is het kapot en bij de andere vraag doet deze het nog.
maar een moederbord voor je laptop zal je toch echt bij asus moeten kopen.[/QUOTE]

de vraag is niet moeilijk maar jij maakt het zelf moeilijk door tegenstrijdige berichten te plaatsen.

2e hands dan is marktplaats een optie.

Ik plaats echt GEEN tegenstrijdige berichten en op marktplaats staat niet zon moederbord.

misschien moet je jezelf eens afvragen of dat wel zin heeft bij zo'n oude laptop?

Dat is nog helemaal geen oude laptop hoor. een oude laptop is er een met een pentium 3

Mod-edit

@Marco98:Zou je de knop "reageer op vraag" willen gebruiken.Het is niet nodig om iedere reactie van je voorganger te quoten.

Dank je wel.

ja oke zo oud is die dan ook weer niet
maar een moederbord vervangen is zoiezo een dure zaak en dan ook nog tweedehands op ebay?
je moet het zelf weten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan