Asus X71SL Loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

zulfikar

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2008
Beste helpmij'ers,

Ik heb een laptop Asus X71SL en hij loopt regelmatig vast, dus als ik bezig bent, dan loopt hij opeens vast en kan ik helemaal niks meer doen. Ik zie wel beeld, maar ik kan mijn muis niet bewegen en en niks reageert dan ook.

Bijvoorbeeld als ik een film kijk, dan stopt hij opeens. Of bewegende tekst stopt dan. Ook werkt er geen een knop. Ik weet niet wat ik er aan kan doen. Kan er iemand helpen?

Alvast bedankt,

Zulfikar

Even je VGA drivers er opnieuw op zetten

http://support.asus.com/download

Kiezen voor Notebook, Serie X71, en dan X71SL.
Kies je besturings systeem (standaart word de x71sl geleverd met vista).

dan bij VGA : Version V7.15.11.7605

downloaden

Anders even je Recovery dvd gebruiken, als je niet te veel data / programmas er op hebt staan.

Het lukt niet :S

Hij voert niet eens uit er komt een error

Ik heb hetzelfde probleem,alleen bij mij blijft ie stilstaan als ik op accu werk,dus met stroom heb ik dat probleem niet.En ik heb dezelfde.Maar heb jij het al opgelost het probleem.hoor het graag

klopt

Ik heb ook een Asus X71SL, ik heb de laptop nu een aantal maanden.
En nu loopt hij regelmatig vast. Bijna alle nieuwe drivers geinstalleerd maar het mag niet baten. Iemand nog ideeetjes?

bij mij is datr probleem nog steeds zo, ik heb hem opgestuurd, heb hem terug, maar nog steeds :S

Die van mij is al voor de tweede keer terug naar asus(en dat voor een nieuwe laptop)Hierna nog een keer en dan ga ik geld terug eisen.

Die van mij is al voor de tweede keer terug naar asus(en dat voor een nieuwe laptop)Hierna nog een keer en dan ga ik geld terug eisen.

Heb na drie weken reperatie en nog niets gehoord,zelf weer gebeld,en de laptop zou volgende week terug komen.De CPU processsor wordt vervangen.Ze zeiden dat het daar aan lag het stilstaan.
Afwachten dan maar weer.chw

Ik denk dat het vast loopt, omdat we hem te lang aanlaten staan, is dit mogelijk?

En als dat zo is, een laptop hoort dit gewoon te kunnne toch?

Ik denk dat het vast loopt, omdat we hem te lang aanlaten staan, is dit mogelijk?

En als dat zo is, een laptop hoort dit gewoon te kunnne toch?

Ik heb het al opgelost,GELD TERUG gekregen.Maar het probleem kan ook de CPU Processor zijn.

Laatst bewerkt:
Hmm, dus dat was echt een fout van hun? Bij mij willen ze nu hard reset doen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan