Asusn Usb-10

Status
Niet open voor verdere reacties.

WillemSpijker

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2010
Ik heb vandaag een ubs stick gekocht om draadloos internet op mijn i mac pro te zetten.
toen ik hem gekocht heb heb ik duidelijk gevraagd of hij het op en mac deed. en het antwoord was ja :P
maar toen ik de setup cd er in deed kwam er alleen een mapje voor met de bestanden op de cd de setup.exe en autorun zijn niet te openen, wat moet ik nu doen
heb echt geen verstand van computers dus graag snel hulp

bvd:thumb:
willem

nee werkt niet.. zie wel het installerbestandje kan er ook wel op klikken maar dan gebeurt er niks :o
maar toch bedankt hè

Het is een .zip file....
en er zitten drivers voor twee verschillende OS'en in...

Je hebt de .zip wel uitgepakt? :o

jahoor. en allebij geprobeerd :O allen geen een van bijde doet het :O
duss heb ik verkerde versie mac of ? snap er niks van xd

Welke versie OS heb je?
(las net dat deze driver op 10.6 niet werkt...)

Ook bij Asus zelf alleen maar drivers voor 10.4 , 10.5 en 10.6..... :(

Software update doen naar 10.6?

Bijlagen

• asus usb.jpg
    asus usb.jpg
    65,2 KB · Weergaven: 41
ja is goed maar daar ben je toch ook internet voor nodig of heb je daar ook iets anders voor ?

Snow Leopard (10.6) kun je ook voor € 29 bij de Apple dealer ophalen...
Of inderdaad via internet... maar dan moet dat wel werken..... :o

kan ik niet via deze pc (xp) setup downloaden dan via usb overzetten en dan istallen of ?
moet strax tegen 8 uuur voetballen maar ben tegen 10 uur wel weer online.

kan ik niet via deze pc (xp) setup downloaden dan via usb overzetten en dan istallen of ?
moet strax tegen 8 uuur voetballen maar ben tegen 10 uur wel weer online.

Lekker gevoetbald?

Je kunt die nieuwe versie natuurlijk wel op de Windows PC via internet bestellen en thuis laten sturen.... : http://store.apple.com/nl/product/MC573N/A?fnode=MTY1NDAzOA&mco=MTc1MTEzNjY

Blijft wel vreemd dat die drivers helemaal niets doen.... (zelfs geen foutmelding geven)

Laatst bewerkt:
jaaa, lekker gevoetbald :D
dus ik kan die upgrade niet gratis downloaden op mun mac als ik een netwerkbrug heb met deze pc ?

Hoe wil je een "netwerkbrug" maken?
Je kunt dan ook de lan kabel van de windows PC even in de Mac stoppen.... ? (zit toch wel een lankaart in zo'n duur ding? :D )

Gratis downloaden... je bedoelt een torrent of van een "nieuwsserver"?

Indien ja... als je daar een iso vindt kun je die branden op de Windows PC....

Laatst bewerkt:
ja via torrent ofzo of is dat niet mogelijk :O,, maar bij mijn pc heb ik een draadloze verbinding :O

Het programma is als image te vinden in torrentland maar.... Die sneeuwpoes is bijna 6,4 Gig... dus om te branden heb je een DL schijf nodig...

Dan zou je de Mac met een lan kabeltje aan de PC moeten hangen......

Of... deze WiFi stick omruilen voor één die wel werkt met 10.3
Of.... toch € 29 ophoesten... en dan ook de pret hebben van alle nieuwe dingen in Snowdinges

MAAR... heb je die Asus stick al op die Windows PC getest? Doet ie het daar wel?
(Ik blijf het een beetje vreemd vinden dat die driver niet wil installeren......maar ook geen errormelding geeft)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan