Asusn Usb-10

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat heb ik wel eens gedaan en van alles gebprobeerd maar dat werkt niet athans dat denk ik.. kan ook zijn dat ik wat verkeerd doe :o

Tja, hoe je dat op een Apple moet instellen weet ik eerlijk gezegd niet.... sorry :o
Op een Windows PC is het niet zo'n probleem....

Had je deze opmerking in mijn vorige bericht nog gezien?

MAAR... heb je die Asus stick al op die Windows PC getest? Doet ie het daar wel?
(Ik blijf het een beetje vreemd vinden dat die driver niet wil installeren......maar ook geen errormelding geeft)

Laatst bewerkt:
OK, dan is dat ding dus goed en kunnen we het als "verdachte" uitsluiten....

Bestandjes overzetten? Welke bestandjes? Je kunt een Windows driver niet op een Mac gebruiken....
En er staat blijkbaar geen macdriver op die schijf...

Download anders toch even de driver direct van de Asus site, zet die over op de Mac en probeer het nog eens...
http://support.asus.com/download/download.aspx?modelname=USB-N10&SLanguage=en-us

die heb ik al 2x geprobeerd.. ik dacht net zelf ik heb versie 10.3.9 zou ik hem niet kunnen upgraden naar 10.4.0 want dan moet die het ook doen of kost dat ook geld ?

Alles kost geld.....
Ook een upgrade van 10.3 naar 10.4
Apple noemt dit "major updates" , en wil daar geld voor zien (maar 29 euro is een stuk minder dan je bij MS moet neertellen voor een "upgrade" van XP naar Win 7....)

Je kunt de (torrent) image ook op de Win PC downloaden en op een usb stick zetten en die dan op de Mac branden... of uitpakken...

Laatst bewerkt:
Ik had boven nog wat aangevuld...

Of deze stick omruilen voor één die wél werkt op 10.3.... Ze hebben je tenslotte verkeerd geinformeerd....

ik denk dat ik torrent g downloaden van upgrade en dan op usb zetten en dan instaleren op mac ? waar zou ik naar moeten zoeken op google als torrent ?

Oei... :o
Ik kreeg eerder het gevoel dat je "thuis" was in torrentland...

Klinkt flauw... maar dat soort links mogen wij hier op het forum niet geven... gigantische straffen hangen ons boven het hoofd als men er achter komt dat we dit soort info geven....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan