Athlon 64 FX of P4 EE? Keuze bij nieuw systeem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is dit dan geen Radeon 9800 Pro kaart?:confused:
Hoe dan ook, als het em niet is neem ik em alsnog:D

En trouwens Steve: ik heb heleboel goede berichten gehoord, gezien op Gathering.tweakers.net over dat mobo-tje. Hij schijnt er goede overklokresultaten te halen. Maar wat is het verschil tussen P4P800 en de P4C800?

Geplaatst door pcmaniaxx
Is dit dan geen Radeon 9800 Pro kaart?:confused:
Hoe dan ook, als het em niet is neem ik em alsnog:D

En trouwens Steve: ik heb heleboel goede berichten gehoord, gezien op Gathering.tweakers.net over dat mobo-tje. Hij schijnt er goede overklokresultaten te halen. Maar wat is het verschil tussen P4P800 en de P4C800?

Nope, is de ''normale'' Radeon9800.

Geplaatst door pcmaniaxx

Verschil tussen de P4C800 en P4P800 is een soort modus met 'verhoogde' prestaties. Maakt sowieso weinig uit en Asus heeft er nu voor gezorgd dat je het ook op de P4P800 kunt inschakelen.

Ok, bedankt!:D

Dus het word echt een P4P800! Ook neem ik een Radeon Pro 9800 bij.

Zou ik trouwens straks met dit systeempje een hoge 3Dmarkscore halen. Het wordt trouwens toch een 3.2 GHZ:D

Ok dan!!

Dat wordt smullen:D

Nog een vraag: maakt het eigenlijk uit of ik de Pro versie neem of niet? Wat is het verschil, anders ga ik liever voor de normale.

Geplaatst door pcmaniaxx
Ok dan!!

Dat wordt smullen:D

Nog een vraag: maakt het eigenlijk uit of ik de Pro versie neem of niet? Wat is het verschil, anders ga ik liever voor de normale.

De Pro-versie heeft snellere GPU en Memory Clockspeeds en presteert dus beter. Of het verschil in snelheid tussen beide versies merkbaar is, is maar de vraag.

Je kan uiteraard de 9800NP altijd nog overklokken, maar denk niet dat nu al nodig is. :D

Kijk anders ff hier:
http://www.techimo.com/forum/t76741.html

Ik neem gewoon de NP versie en klok em wel over. Ik heb daar wel verstand van en heb het vaker gedaan.

Nu mijn allerlaatste vraag: Maakt het niets uit met dat geheugen, die kaart die ik koop is 128 MB. Is dat voorlopig genoeg?

Geplaatst door pcmaniaxx
Ik neem gewoon de NP versie en klok em wel over. Ik heb daar wel verstand van en heb het vaker gedaan.

Nu mijn allerlaatste vraag: Maakt het niets uit met dat geheugen, die kaart die ik koop is 128 MB. Is dat voorlopig genoeg?

Jahoor. Aan 256mb heb je nog nix, is vaak iets duurder en amper sneller. Gewoon 128mb nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan