Ati 5870

Status
Niet open voor verdere reacties.

micheall

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2009
hallo,

ik wil toch voor 2 video kaarten gaan die de zelfde of zelfs beter prestaties/beeldqualiteit (fps)hebben als de ati 5870 mijn budget is 350 euro mag ook iets goedkoper.

mischien een nividia.
liefts met direct x 11 maar niet Must Have.

ik heb geen geduld :) wegens een dikke lan party die aan het komen is en mijn oude 7600 gs is niet bepaald een high end kaart:)

dit is mijn systeem http://azerty.nl/winkelmandje/winke...[42465]=1&product[236489]=1&product[225309]=1

hopelijk kunnen jullie wat mooie kaartjes vinden

hallo,

ik wil toch voor 2 video kaarten gaan die de zelfde of zelfs beter prestaties/beeldqualiteit (fps)hebben als de ati 5870 mijn budget is 350 euro mag ook iets goedkoper.

mischien een nividia.
liefts met direct x 11 maar niet Must Have.

ik heb geen geduld :) wegens een dikke lan party die aan het komen is en mijn oude 7600 gs is niet bepaald een high end kaart:)

dit is mijn systeem http://azerty.nl/winkelmandje/winke...[42465]=1&product[236489]=1&product[225309]=1

hopelijk kunnen jullie wat mooie kaartjes vinden
Beste Micheall,

Dit systeem is neem ik aan, je droomsysteem?
Wil je nou een compleet nieuwe pc of alleen 2 videokaarten?

Bij het laatste moet je rekening houden dat 2 videokaarten op één beeldscherm alleen te doen zijn met Crossfire.
Dit betekend dat zowel de videokaarten als het moederbord Crossfire moeten ondersteunen.

Ik zag vandaag nog op wikipedia dat de laatste moederborden Crossfire al weer niet ondersteunen omdat het met de kaarten van vorig jaar weinig effect had.
Met de nieuwe Ati HD 5000 serie is daar natuurlijk verandering in gekomen.

Gelukkig zie ik, als je een nieuwe pc kiest, jouw nieuwe moederbord i.i.g een crossfire ondersteuning heeft.

Als je 2 video kaarten wilt en je moederboord ondersteunt het en je voeding kan hem aan.

Dan moet je 2: ATI Radeon HD5770 nemen
dat is 315 euro met de toebehoren die je wel nodig hebt en dan kan je er nog een extra koeler bij doen ook!

En dit is VELE beter dan de 5870 alleen volgens mij

Beste Micheall,

Dit systeem is neem ik aan, je droomsysteem?
Wil je nou een compleet nieuwe pc of alleen 2 videokaarten?

Bij het laatste moet je rekening houden dat 2 videokaarten op één beeldscherm alleen te doen zijn met Crossfire.
Dit betekend dat zowel de videokaarten als het moederbord Crossfire moeten ondersteunen.

Ik zag vandaag nog op wikipedia dat de laatste moederborden Crossfire al weer niet ondersteunen omdat het met de kaarten van vorig jaar weinig effect had.
Met de nieuwe Ati HD 5000 serie is daar natuurlijk verandering in gekomen.

Gelukkig zie ik, als je een nieuwe pc kiest, jouw nieuwe moederbord i.i.g een crossfire ondersteuning heeft.

tja droom pc nja :P als we gaan dromen dan heb ik een ding van 10.000 euro maar hehe :P

jep op zicht heb ik wel een redelijke game systeem maar die ***** 5870 duurt te lang

Als je 2 video kaarten wilt en je moederboord ondersteunt het en je voeding kan hem aan.

Dan moet je 2: ATI Radeon HD5770 nemen
dat is 315 euro met de toebehoren die je wel nodig hebt en dan kan je er nog een extra koeler bij doen ook!

En dit is VELE beter dan de 5870 alleen volgens mij

ja daar zat ik al aan te denken.

kunnen anderen ook bevestigen dat de 2x5770 beter is met qualiteit/prestaties dan 1 5870

Neem een ATI 5970 :) sneller beter en meer FPS.
ALs je toch die 10.000 hebt :P

ja als ik dat had ja :) maaaaaaar ook al zou ik het hebben ik hoef niet zooon extreme ding te hebben :)

maar is 2x 5770 net zo goed als een 1 x 5870 ?

ja als ik dat had ja :) maaaaaaar ook al zou ik het hebben ik hoef niet zooon extreme ding te hebben :)

maar is 2x 5770 net zo goed als een 1 x 5870 ?

nee maar wel beter als een 5850

btw waarom 315 euro uit geven als je voor 283 euro de 5870 kan nemen die beter is

ik zou gewoon wachten op de kaart die je hebt besteld want met haasten berijk je nu tog niks de productie van deze kaarten zijn traag

Laatst bewerkt:
met die 2 kaarten zou ik dan wel crysis op hoogste qualiteit, aa,8xanti of zoiets zetten?

en kan ik wel de komende jaar de games op hoogste qualiteit draaien?

met die 2 kaarten zou ik dan wel crysis op hoogste qualiteit, aa,8xanti of zoiets zetten?

en kan ik wel de komende jaar de games op hoogste qualiteit draaien?

denk het wel ik heb zelf de 5850 kan alles op zijn hoogst zetten maarjah spellen blijven meer vragen dus ik kan dat niet garranderen

Komende jaren is wel heel optimistisch maar je kan idd er even mee vooruit ja:p

jah jaren is onmogelijk :P maar een jaartje zou voor mij al fijn zijn :P

jep ik heb toevallig nog de laatste 5870 bij een ander bedrijf kunnen bemachtigen voor 370 euro incl verzend kosten.

kan niet wachtennnnnn :PPPPPP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan