ATI 9700 pro

• Onderwerp starter Onderwerp starter DEAD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DEAD

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2003
ik kan de laatste tijd spellen niet of gaar spelen , een andere video kaart maby, ik dacht 9700 lijkt me wel goed, alleen hoor dat er veel probs mee zijn,

ik heb alles aan specs die ze op de website van ati zetten nl:

MSI 6195 AMD-K7 Athlon ATX(AGP 1/2)
AMD K7 athlon 700 CPU Tray
DIMM 128MB PC-100 Major/3RD(2x dus 256MB ram)
OS= 98SE

doe ik er nou slim aan deze te kopen, of moet ik toevlucht zoeken naar de GF Ti 4200....

natuurlijk is een hele nieuwe pc beter, we are working on it ;)

Haal in jouw geval geen Radeon9700.

Je pc kan de kaart niet aan, dus je haalt geen betere prestaties. Tuurlijk, je kan em altijd kopen, alleen is het in jouw geval zonde van het geld.

Deze kaart komt goed tot zijn recht in de nieuwere pc's.

Beter is het om uit te zien naar een GF3Ti. Deze is goedkoper en je pc kan alles er volledig uithalen.

Een GF4Ti of een Radeon9500/9700(Pro) is dus in jouw geval pure overkill.

Tja, het is helemaal waar wat muurhond adviseerd!!

jammer voor jou denk je misschien, maar het bespaard je een zoot ellende.

suc6

K, bespaart weer hoop elende en geld idd, thnx

Ja maar ik ken DEAD hiero en hij krijgt dus binnenkort wel een nieuwe PC. Ikzelf heb een:

AMD 650MHz
512MB SDRAM
GF4Ti4200 128MB

En vooral kwa graphics ga ik er op vooruit! Ik had eerst een GF2MX en kon niks spelen :(

Nu heb ik er 10-15 fps bijgekregen, wat de meeste spellen goed speelbaar maakt en dan wel op 1024x768x32 met alle detail redelijk hoog :D

En als ik dan over een paar maanden een nieuwe PC heb, kan ik deze kaart pas echt gebruiken!

Daarom wilde ik ook graag weten of het technisch kan, deze combi met een 9700 Pro! En dan gaat hij er kwa graphcis op vooruit toch?

Het is alleen wel handig om te weten of het stabiliteitsproblemen geeft...

tja ik hoop binnekort een nieuwe te hebben, maar zou ik stabilitijds probs krijgen als ik de 9700 er in douw net wat Hertog zegt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan