ATI 9700 vreemd opstart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dexter21

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2000
Ik heb een Club 3D Ati Radeon 9700
Keimooie kaart, werkt perfect maar..... zo af en toe (paar keer per week), als ik mijn computer na een lange dag werken weer eens aanzet dan lopen er allemaal strepen over mijn beeld heen, net alsof de kaart niet goed in zijn slot zit (wat dus niet is).
Denk ik nou ff PC opnieuw installen misschien probleem opgelost , maar wat denk je, ik start de pc net weer op en weer hetzelfde, allemaal strepen.
Ik heb de laatste Catalist 3.2 erop staan dus dat kan ook geen probleem zijn. Misschien foutje in de kaart ofzo?
Ik weet er geen raad mee!??

Specs:
Pentium 2,8
Samsung 512 mb PC2700
Gigabyte 845 PE mobo
Western Digital harde schijf 7200 rpm 80Gb

Laatst nog drivers ge-update? Heel officieel zou je dan DirectX opnieuw moeten installeren, probeer het eens, wie weet helpt het.

Geplaatst door maestro12
Laatst nog drivers ge-update? Heel officieel zou je dan DirectX opnieuw moeten installeren, probeer het eens, wie weet helpt het.

Geprobeerd helaas geen resultaat uit gehaald

Ehm

Het is niet echt verstandig geweest om een Club 3d Radeon te kopen, daar zit bij sommige kaarten een foutje in de power supply.

Als je die radeon van jou niet goed aansluit op de power van je harddisk, dan krijg je die strepen, en bij Club3d zitten er nog weleens van dat soorrt foutjes in.

Neem liever een:

Hercules
Gigabyte
Connect3d
Sapphire

Dat zijn echt kwalitatief hele hoogstaande radeons.
Club 3d is een middelmatige OEM

Vondt bij club 3d ook nog een hint om na te kijken of in je bios de AGP als first boot display staat (init AGP first)

Geplaatst door Dexter21

Geprobeerd helaas geen resultaat uit gehaald
`

erg mooi om te weten dat ik beter een andere merk moest kopen maar daar ist nu beetje te laat voor.

Ik zal het advies van Ron eens proberen.

Thanx so far!

[offtopic]
Geplaatst door ferrari4ever80
Het is niet echt verstandig geweest om een Club 3d Radeon te kopen, daar zit bij sommige kaarten een foutje in de power supply.

...

Dat zijn echt kwalitatief hele hoogstaande radeons.
Club 3d is een middelmatige OEM
Volgens mij is club3d geen OEM, maar goed.
Heb je hier wat bronnen of ondebouwingen bij? Ik sta nl op het punt een club3d te kopen. Ik had er namelijk alleen positieve verhalen over gehoord. En slechte over connect-3d.
[/offtopic]

Ik heb ook al bij diverse mensen (nou ja, in hun pc dan) een club3d ingebouwd en ik heb nog niemand horen klagen, dus het zal wel meevallen denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan