ATI Capture in MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

roytje

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2004
Hallo ,

Ik zit al een tijdje met een probleempje.

ik heb deze videokaart: Extreme AX850PRO/HTVD/256M

en daar zit een videoin ingang in, die heb ik aangesloten werkt allemaal goed.

maar ik wil die als msn cam gebruiken, zodat andere bv dvd film kunnen zien, ipv mijn gewone cam.

als ik naar audio en videoinstellingen ga in msn messenger, staat die ati capture er gewoon bij, kan je instellen enzo, sla ik hem op, klik ik mijn webcam aan, start me gewone webcam. en als ik mijn webcam afkoppel geeft die aan geen webcam gevonden. weet iemand hoe ik mijn ATI t200 AV Stream Analog Capture als msn cam kan gebruiken? want nero recorder enzo pakt die capture bron wel gewoon, alleen msn niet.

hier een screenshot van msn:

atiprobleem.JPG

Groetjes Roy.

roytje zei:
Hallo ,

Ik zit al een tijdje met een probleempje.

ik heb deze videokaart: Extreme AX850PRO/HTVD/256M

en daar zit een videoin ingang in, die heb ik aangesloten werkt allemaal goed.

maar ik wil die als msn cam gebruiken, zodat andere bv dvd film kunnen zien, ipv mijn gewone cam.

als ik naar audio en videoinstellingen ga in msn messenger, staat die ati capture er gewoon bij, kan je instellen enzo, sla ik hem op, klik ik mijn webcam aan, start me gewone webcam. en als ik mijn webcam afkoppel geeft die aan geen webcam gevonden. weet iemand hoe ik mijn ATI t200 AV Stream Analog Capture als msn cam kan gebruiken? want nero recorder enzo pakt die capture bron wel gewoon, alleen msn niet.

hier een screenshot van msn:

atiprobleem.JPG

Groetjes Roy.

slotje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan