ATI Catalyst 6.10 not supported

Status
Niet open voor verdere reacties.

dickenannemiek

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2003
Nieuw spel NFS Carbon liep soms vast.

Daarom voor mijn Radeon 9700 pro de nieuwste videodriver opgezocht via de link bij Helpmij videokaart. Ik heb XP, Pentium 4 2,4 Gh. 768 Mb ram.

Keurig eerst met driver-cleaner de oude versie verwijderd. PC herstart.

Dan de gedownloade ATI Catalyst 6.10 with CP.exe gaan uitvoeren, maar ik krijg een foutmelding!

Venster: 7Zip Diagnostic maessages

ATI Catalyst 6.10 with CP.exe is not supported archive.

Help! Wat te doen?? Mijn oude stuurprogramma is er af. En de nieuwe krijg ik niet geinstalleerd!!

Groet, Dick

Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reacties!

Zelf ken ik het programma 7Zip ook niet....

Ik heb voorlopig maar de Omegadrivers gedownload en geinstalleerd. Die hebben nog versie Catalyst 6.9.
De andere (die niet lukte) is Catalyst 6.10 met CP.exe

Ik ga het spel weer proberen. Probleem is/was soms in het spel zwart scherm in plaats van volgende item laden.

Groet, Dick.

Bedankt voor jullie reacties!

Zelf ken ik het programma 7Zip ook niet....

Ik heb voorlopig maar de Omegadrivers gedownload en geinstalleerd. Die hebben nog versie Catalyst 6.9.
De andere (die niet lukte) is Catalyst 6.10 met CP.exe

Ik ga het spel weer proberen. Probleem is/was soms in het spel zwart scherm in plaats van volgende item laden.

Groet, Dick.

Waarom heb je die dan op de computer staan. Je kan dat programma wel verwijderen als nog 6.10 downloaden.

NFS Carbon een paar uur inmiddels gespeeld zonder problemen :thumb:

Blijft het vreemde 7zip over. Ik wist niet dat dit programma op mijn PC stond. Ik weet ook niet waarom en hoe het er op gekomen is. (vrouw of een van de kinderen misschien eens geinstalleerd)

Ik heb het ook nog niet kunnen vinden op de PC om het er af te gooien. (via software niet, met hulp van CCleaner niet, met zoeken in XP nog niet).

Maar goed, ik ben van Catalyst versie 6.3 naar 6.9 gegaan. Het spel lijkt het nu goed te doen. En ik zoek nog wel naar dat 7zip.

Bedankt Muurhond en Bandit123!

Mooi:thumb:

En om die 7Zip tevinden kan je nog even met deze kijken of je er een verwijzing van kan vinden in het Software gedeelte.
En er na
Onder Tools>RegistryCleanup>Do them all zodat eventueel een foute entree"s worden opgeschoond.

Werkt net zoals CCleaner maar vindt dingen anders en is ook veilig, al jaren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan