ATI driver gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

HAMMAR

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Berichten
894
Hey,

Ik heb hier een 8 Mb (jawel!!) Ati rage pro turbo agp2x
kaartje en zoek een nieuwe driver die openGL ondersteund. Maar ik draai win95 hier.
Op de Ati site staan ze niet meer, wie weet er nog een te vinden??

HAMMAR
 
Bedankt voor je moeite, maar heb je ook de commentaren onderaan de pagina gelezen.
Als je dit download heb je een filetje driver.dll van 80kb, lijkt mij geen driver!

Ik vond met google er wel een op een site van HP, zij hebben deze kaart waarschijnlijk ook in hun pc's gehad, maar of ik die nou kan gebruiken hier in mijn Dell??

HAMMAR
 
Geplaatst door HAMMAR
Bedankt voor je moeite, maar heb je ook de commentaren onderaan de pagina gelezen.
Als je dit download heb je een filetje driver.dll van 80kb, lijkt mij geen driver!
Sorry ik had niet echt verder gelezen.



Geplaatst door HAMMAR
Ik vond met google er wel een op een site van HP, zij hebben deze kaart waarschijnlijk ook in hun pc's gehad, maar of ik die nou kan gebruiken hier in mijn Dell??

Je kan het proberen, lukt het niet verwijder je hem toch gewoon weer.
 
Waar heb je die nou vandaan???
Op de ATI site kon ik 'm niet vinden hoor!

bedankt, HAMMAR
 
Hee, da's vreemd!!

Die heb ik nu ook draaien, maar ze ondersteunen geen openGL, hoe kan dat nou weer???

HAMMAR
 
Zoals je ziet staat ie er toch echt op. Niet meer bij de standaard downloads, maar ik heb even gezocht op Rage. Hopelijk is het (één van) de goede.
 
Geplaatst door HAMMAR
Hee, da's vreemd!!

Die heb ik nu ook draaien, maar ze ondersteunen geen openGL, hoe kan dat nou weer???

HAMMAR
4.11.2560 zou dat wel moeten doen volgens de beschrijving.
 
Als ik een spel opstart zegt hij toch echt dat er geel openGL aanwezig is.

De juiste driver is geinstalleerd!
 

Bijlagen

  • atidriver.jpg
    atidriver.jpg
    39,3 KB · Weergaven: 17
Nee, wil nog steeds niet lukken.
Die openGL kan toch ook anders geinstalleerd worden??

HAMMAR
 
Nogmaals onder jullie aandacht, svp.

Nieuwste drivers zijn geinstalleerd alsmede directX8 en ook opengl drivers nog eens apart gedowned en nog steeds komt deze foutmelding:

Wie weet nog een oplossing?? b.v.d.

HAMMAR
 

Bijlagen

  • openglfout.jpg
    openglfout.jpg
    15,4 KB · Weergaven: 13
Als ik ga zoeken kom ik verbazend veel meldingen van Mac en Quake tegen. Er even vanuit gaande dat je geen mac hebt moet je dan maar eens de quakelink maar eens bekijken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan