ATI hd2600pro probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

SpaceKees

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2008
Berichten
30
Hallo,

Ik heb sinds vorige week een ATI Sapphire hd2600pro in mijn pc. Maar als ik een spel wat niet heel zwaar is wil starten valt mijn pc uit en start hij op nieuw op. Kan iemand mij helpen met dit probleem?

Alvast bedankt
 
Klinkt als voeding die het zwaar te verduren heeft, weetje misschien hoeveel watt je voeding geeft en welk merk het is?
 
Daar begint volgens mij de ellende al. Het merk is op zich geen probleem (A-merk).
Wat zit er nog meer in je pc aan hardware (dual core / quad core)?
 
Processor: Intel core 2 duo E6300
Intern geheugen: 1024mb DDR 2 SD-RAM
Moederboord: MSI P4M890M3-V
 
Heb net ff gekeken hoeveel je systeem gebruikt, het lijkt er niet op dat je voeding het probleem is.Ik kan je hiermee helaas niet verder helpen.
 
Ik weet wat de temperaturen zijn kan ik wel zien met PC Wizard,
Maar hoe test ik het geheugen?
 
Met Memtest of Vista las je dat hebt. Wat zijn je temps??
 
Processor temp: 21.5
Mobo temp: 26
Power/Aux temp: 44.5
core 1 temp: 31
core 2 temp: 32
GPU temp: 39
HD temp: 38
 
Ik denk dat het aan mijn videokaart ligt want die is nu opeens kapot ik probeerde mijn pc net op te starten en toen gaf mijn monitor aan dat er geen aansluiting was. Dus ik zet mijn oude videokaart er terug in en die deed het wel dus dat word terug naar de winkel:(
 
Ik denk dat het aan mijn videokaart ligt want die is nu opeens kapot ik probeerde mijn pc net op te starten en toen gaf mijn monitor aan dat er geen aansluiting was. Dus ik zet mijn oude videokaart er terug in en die deed het wel dus dat word terug naar de winkel:(

hoeveel kostte die, want volgens mij weet ik wel betere alternatieve.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan