ATI Radeon 4800 wont detect my TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dani538

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2007
Hallo Mensen,

Ik heb een probleempje, ik heb hier een pc staan met twee ATI Radeon 4800 kaarten erin. Op de eerste staat mijn PC scherm aangesloten. Op de andere staat mijn tv aangesloten. Een LCD scherm van Panasonic 32 inch. Hij herkent mijn pc scherm wel, maar hij wil mijn TV maar niet detecteren. Ik heb de laatste versie van ATI Catalyst. De laatste video drivers maar hij ziet hem niet. Hij is aangesloten met een HDMI kabel DVI/HDMI. Maar zo is mijn LG PC scherm ook aangesloten. Deze werkt perfect.

Voordat de HDMI aansluitingen van mijn TV doorgebrand waren (inmiddels vervangen voor een nieuwe board) deed mijn pc het nog op de tv. Maar nu wil hij hem maar niet detecteren. Tevens als ik mijn pc uit zet en ik plug mijn LG scherm in een andere gang ziet hij dit scherm ook niet... :S

HELP A.U.B.

Groeten,
Daan

Emre maakt gewoon een grapje, ik vraag me dus af wat als je je LG scherm eruit haalt en in dezelfde poort de HDMI-Kabel doet die naar je TV loopt, doet die het dan wel?

Dit heb ik ook geprobeerd, maar hij pakt hem daar ook niet. Net als dat als ik mijn LG scherm in de onderste videokaart doet dat ie hem dan ook niet pakt... Dus misschien had emre wel gelijk.... Maar heb nog geen melding gehad dat een videokaart raar deed ofzo..:confused:

Hey, Het LG scherm werkt op alle uitgangen van elke videokaart heb ik net getest. Ik heb zojuist ontdekt dat de HDMI poorten van mijn TV weer doorgebrand zijn. krijg ook geen signaal vanaf mijn ps3 over HDMI en wel via scart. Terwijl ik de tv aan de pc ging koppelen terwijl alle stroom eraf is. Weet iemand hoe je de tv anders moet aansluiten, want dit is de tweede keer dat ze doorbranden. Terwijl de reperateur nog zei van dat ik beide apparaten uit moest houden als ik ze ging aansluiten. Heb zelf de stekkers eruit gedaan toen ik de kabel er tussen legde. Toen aangezet. Geen beeld. PS3 kreeg nog wel beeld na de eerste keer. Daarna alles weer uitgezet en dergelijke. TV in de uitgang gedaan van de LG weer aangezet alles. geen beeld. Daarna is hij blijkbaar weer doorgebrand.

Wordt weer twee weken wachten voordat die lui van Panasonic langs komen.

Dus ik ga er van uit dat je LG-scherm het wel weer doet?

Raar dat het weer gebeurt...nouja in ieder geval veel succes ermee! :thumb:

Jah ik vind het ook raar, maar goed ze komen snel langs. Komende Dinsdag zijn ze hier. Dus dan mogen ze gelijk laten zien dat hij niet weer doorbrandt. Anders wordt ik crazy..
Ik hou jullie on the height!!
Gr

Ze zijn inmiddels geweest en ze beweren dat de tv doorbraad doordat de computer niet geaard is. Jah ik kan er ook niks aan doen ik woon op kamers in een nogal oud pand, waar elke kamer maar één geaard stopcontact zit. En dat is degene die in de keuken zit, aangezien dat verplicht is... Maar toch is het raar. Want ik snap niet wat het probleem is. Een HDMI-aansluiting moet toch gewoon aankunnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan