Ati Radeon 9550 TD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert Beckmans

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2005
Geachte Helpmijers,

Ik heb het probleem dat "The Godfather The Game" niet goed loopt.
(Geen muiscursor, alleen achtergronden in beeld, geen personen, auto's e.d.).
Gezocht en gevonden dat mijn Nvidia GeForce4 MX (64Mb) niet wordt ondersteund, (NVIDIA GeForce3 or greater (except GeForce4 MX) volgens EA-support.

Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe grafische kaart en vraag ik jullie mening over de Asus Radeon 9550 TD (256Mb). Euro 67,90.
Is dit een beetje fatsoenlijke kaart waar ik weer even mee verder kan?

In afwachting van uw antwoord verblijf ik met vriendelijke groet.

Robert.

Is een standaard kaart. Voor veel gamers is het aantal MB's niet zaligmakend, maar wel het aantal pixelpipelines en de pixelshaders.

Voor een goede kaart betaal je nu eenmaal veel geld.

Verder durf ik niet te zeggen of je met die kaart dat spel wel of niet kan spelen

Patrickt, in ieder geval bedankt voor je reactie.
Ik kijk morgen nog even of er meerdere reacties zijn en anders bestel ik 'm gewoon (op hoop van zegen...) :thumb:

Robert.

Ik zou eerder voor een ATi Radeon 9600XT, 9800 Pro/XT gaan. (€ 100,00) zeker met een 9800 serie kaart kan je makkelijk The Godfather lekker draaien. zelf draai ik het spel met een 9700 Pro.:thumb:

Met die kaart kan je the godfather the game spelen hoor. Dit is trouwens een direct x 9.0 kaart. Je kan er zeker verder mee maar je moet niet verwachten dat je in de allerhoogste resolutie en met alle grafische opties aan gaat kunnen spelen. Dat zal niet lukken. Moest je nog een ati radeon 9800 vinden ga dan voor deze.

Dan ga ik toch maar gewoon voor de 9550TD. Ik speel toch al nooit in de allehoogste resoluties. 1024 x 768 vind al goed genoeg.

In ieder geval, allen zoals altijd heel hartelijk bedankt.

Robert.

Nog even een kleine update: Ik heb de Radeon 9550 gekocht en The Godfather loopt nu perfect.

Robert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan