ATI radeon 9800pro + KT3 Ultra2-R ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

denickmans

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2002
Ik zou één van de dagen graag een nieuwe videokaart gaan halen omdat men geforce 4 mx440 nu toch een beetje (al heel lang:D ) voorbij gestreeft is en ik minder en minder nieuwe games kan spelen.
Nu moet bij mij niet alles het beste zijn, dus stel ik mij al meer dan tevreden met een Ati radeon 9800pro, maar nu vraag ik mij af of deze eigenlijk wel compatibel is met men (toch ondertussen al 2jaar oude) moederbord. Dit is een KT3 Ultra2-R .

Nu ben ik niet zo thuis in hardware, maar de kaart is 8x AGP en het moederbord tot 4x, schakelt de kaart dan over op 4x als ik die op dit moederbord steek, of werkt deze gewoonweg niet?

Alvast bedankt!

Hoi denickmans,

Kaart gaat volgens mij gewoon op 4x agp draaien.
Denk je ook aan het geheugen dat wil ook weleens helpen met de snelheid van spellen .

Gr,
Modag

512Mb pc2700 moet toch voor normale resoluties en instelling volstaan, of niet?

Hoi,

Ja dat lijkt mij wel genoeg voor de normale resolutie en instellingen al gaan de nieuwere spellen steeds meer vragen van je systeem. Maar als je er zelf tevreden mee ben dan zo laten . Je kan altijd nog het geheugen aanpassen.

Gr ,
Modag

nu was ik even aan het nadenken, en besefte ik plots dat ik zonder er echt veel van te kennen al een grafische kaart had gekozen om te gaan kopen zonder dat ik jullie mening had gevraagd...

dus laat ik het anders stellen:
wat zouden jullie mij aanraden met een budget van rond de 200€(max 250€) en met het bovenstaande mobo(dus 4xAGP)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan