ATI radeon control center

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borrelnoot

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2006
Hallo, een vraagje betreft het ATI Radeon control center. Mijn computer heeft een on-board videokaart ( Ati Radeon xpress 200, shared memory, volgens de sticker op de pc ). Ik zag dat je via de ati control center het gedeelde geheugen hoger of lager kon zetten. Omdat sommige games nog wel eens de neiging hadden om te stotteren wilde ik het dus hoger zetten via een uitrol menu'tje bij sectie bij " intergrated graphics ( zoals hier ).

nou keek ik bij de mijne, maar daar zie ik het dus totaal niet staan. het nog verwarrende is dat het stickertje voor op de pc aangeeft dat er een radeon xpress 200 in zit ( daarvoor heb ik ook zojuist de driver voor gedownload ).. maar de control center geeft 1200 xpress aan

nou ben ik verder geen expert op het gebied van grafische kaarten, en dus vat hier nu weinig van.

dus wie kan mij hiermee helpen ? en verklaren waarom er op mn pc staat xpress 200, en catalyst control center xpress1200 aangeeft ?

alvast bedankt :)

* edit: bijna vergeten:

Windows vista premium sp2
intel pentium dual 2.80 Ghz
3 gig RAM

Laatst bewerkt:
Heeft u al met PC Wizard http://pc-wizard-2009.en.softonic.com/ gekeken wat die zegt wat voor een videokaart er in zit?
Want zo'n stickertje kan iedereen er wel opplakken en hoeft dus niet perse de werkelijkheid weer te geven.
Als duidelijk is welke kaart er nu echt in zit zou ik, als ik u was, naar de web site van de leverancier gaan en daar de laaste driver voor de kaart down loaden en installeren. Kijk dan even goed rond bij de utilities die ze nog meer hebben en wellicht dat er daar een tussen zit die dat extras doet wat u wilt.

hoi, bedankt voor de reactie ;)

ik heb inderdaad gekeken bij pc wizard ( ook toevallig geupdate ), die geeft het volgende aan:

Model : ATI Radeon Xpress 1200 Series

Wel flauw van Acer dat ze er een ander stickertje hebben opgeplakt:confused:

ik kom later erop terug hoe het is gegaan met de juiste drivers dit keer, vreemd genoeg loopt ie goed op de drivers voor de 200..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan