Borrelnoot
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 okt 2006
Hallo, een vraagje betreft het ATI Radeon control center. Mijn computer heeft een on-board videokaart ( Ati Radeon xpress 200, shared memory, volgens de sticker op de pc ). Ik zag dat je via de ati control center het gedeelde geheugen hoger of lager kon zetten. Omdat sommige games nog wel eens de neiging hadden om te stotteren wilde ik het dus hoger zetten via een uitrol menu'tje bij sectie bij " intergrated graphics ( zoals hier ).
nou keek ik bij de mijne, maar daar zie ik het dus totaal niet staan. het nog verwarrende is dat het stickertje voor op de pc aangeeft dat er een radeon xpress 200 in zit ( daarvoor heb ik ook zojuist de driver voor gedownload ).. maar de control center geeft 1200 xpress aan
nou ben ik verder geen expert op het gebied van grafische kaarten, en dus vat hier nu weinig van.
dus wie kan mij hiermee helpen ? en verklaren waarom er op mn pc staat xpress 200, en catalyst control center xpress1200 aangeeft ?
alvast bedankt
* edit: bijna vergeten:
Windows vista premium sp2
intel pentium dual 2.80 Ghz
3 gig RAM
nou keek ik bij de mijne, maar daar zie ik het dus totaal niet staan. het nog verwarrende is dat het stickertje voor op de pc aangeeft dat er een radeon xpress 200 in zit ( daarvoor heb ik ook zojuist de driver voor gedownload ).. maar de control center geeft 1200 xpress aan
nou ben ik verder geen expert op het gebied van grafische kaarten, en dus vat hier nu weinig van.
dus wie kan mij hiermee helpen ? en verklaren waarom er op mn pc staat xpress 200, en catalyst control center xpress1200 aangeeft ?
alvast bedankt

* edit: bijna vergeten:
Windows vista premium sp2
intel pentium dual 2.80 Ghz
3 gig RAM
Laatst bewerkt: