ATI Radeon HD 3650

Status
Niet open voor verdere reacties.

timh1992

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2009
Beste mensen,

ik heb laatst een ATI Radeon HD 3650 gekocht in de hoop beter te kunnen gamen. ik speel MOH:AA en CoD4. even over mohaa, ik heb een fps tussen de 40-100 maar deze videokaart zou een fps van 300-400 kunnen halen, mijn vrienden halen dat ook :O! nou zijn mij wat commands verteld die ik in console kon invoeren maar die hielpen niet.
wat ik nou wou gaan proberen is de spanning op mijn videokaart verhogen met 0,1 V hij staat nu op 1,5 v ik wil heb op 1,6 V zetten. alleen ik moet dan wel mijn FAN van mijn videokaart hoger zetten ik weet alleen niet hoe dat moet!:O weet iemand hoe ik mijn FAN van mijn videokaart hoger kan zetten of mischien nog een andere oplossing voor mijn Fps probleem.
Drivers zijn goed geinstalleerd btw.

thnx
later

zet de instellingen van het spel gelijk aan die van je vrienden als die van jou hoger of lager is dan die van hun is het logisch, en het ligt ook aan ram geheugen en procesor

ja

die staat al gelijk! :O me processor moet geen probleem zijn zeker niet processor is 2.66 Ghz. maar weet jij hoe ik de FAN van me koeler van me videokaart hoger kan zetten ??

Die HD 3650 is zo i zo geen al te goede game kaart en om eerlijk te zijn zou ik niet te snel met de voltages van een videokaart gaan experimenteren hoor dit kan u wel eens een kaart kosten.

En vertel ook eens hoe de rest van je systeem eruit ziet, het gaat niet alleen om de videokaart!

Dus welke processor, hoeveel en welk geheugen en welke Windows versie

En vertel ook eens hoe de rest van je systeem eruit ziet, het gaat niet alleen om de videokaart!

Dus welke processor, hoeveel en welk geheugen en welke Windows versie

Processor: Int pentium 4 2.66 Ghz
Geheugen: 1279 MB( ik heb nog een slot open maar daar heb ik geen stick voor.)
Virtueel geheugen: 4334 MB
Windows XP home edition

Het is wel een DDR1 geheugen

Daar gaan we al dan....

Een pentium 4 2.66 Ghz is nou niet bepaald een snelheidsmonster om hedendaagse games mee te spelen!

En het gaat niet alleen om die 2.66Ghz....

Een Intel Core2Duo E6600 bijvoorbeeld is "maar" 2.4Ghz, maar maakt echt gehakt van jouw processor

ja klopt. maar deze processor kan medal of honour wel aan dat zoiezo makkelijk . en dat heeft niet met die fps te maken. ik hoorde wel dat mohaa niet zo goed samengaat met ATI en mohaa is btw zoiezo een oude game :P maar zo'n gozer zei dat als ik me spanning omhoog haal en de FAN hoger zet dat hij zoiezo harder gaat werken en dat hij niet doorbrand omdat hij goed gekoeld word.

En het gaat hier waarschijnlijk om een AGP kaart wat ook al een groot verschil is met Pci-E.
Overclocken brengt toch altijd risico's met zich mee hoor dus wees daar zeer voorzichtig mee.

Laatst bewerkt:
Geloof wie je geloven wil, maar je processor is de bottleneck

hm ja oke :( ik geloof jou wel:P heb gwoon eig een nieuwe pc nodig. en idd het is een AGP kaart dus dat maakt ook al het verschil. maar nog enige tips die ik kan proberen om me fps omhoog te laten schieten? al is het maar tot de 150 ofso.

Maar mohaa stamt ook echt uit het jaar 0. Maar 100 fps is toch ruim voldoende. Je hebt immers maar 25 fps nodig.

ik ga denk ik dit doen kan je me ff zeggen of dat slim is ?
ik hou wel ff die AGP kaart want die is net nieuw:S zou zonde zijn. maaruh
Intel® Pentium® Dual-Core E5300 2.66Ghz
ASRock 4CoreDual-SATA2 R2.0
die 2 dingen erbij kopen voor 114 euro. en dan die videokaart erin plaatsen.
kweet alleen niet zeker of me voeding enz allemaal goed is?

thanks voor het helpen man

Dat lijkt slim maar is niet slim.....

Je kunt dan wel even je AGP kaart plaatsen, maar in de toekomst weer geen kant op, omdat dat moederbord alleen een PCI-e x4 poort heeft en geen moderne PCI-e x16.

En wat voor voeding heb je?

Zoals mrmusic zegt is hier de rest van uw systeem het probleem en niet zozeer de videokaart.

Dat vraag ik me af. Een pentium 4, 2.66 Ghz maakt gehakt van MoH AA. Die heeft genoeg aan een 450 Mhz processor, met een 16 MB videokaart... Dus (ook een AGP) 3650 doet dat met twee handen in zijn neus...

Weet je zeker dat het Allied assault, en niet de nieuwste (Airborn) is? Dat zou de enige verklaring kunnen zijn die ik zo kan bedenken. Dat je met Call of duty 4 niet zoveel FPS haalt is wel logisch, die is te zwaar voor je pc.

Moet je ook wel even nieuw geheugen bij doen want dat is een ddr2 moederbord.

Laatst bewerkt:
wow veel hulp thanks :D!
nee maar het is mohaa allied assault ja dus daarom snapte ik het ook niet.
en je hebt daar wel een punt mr.music maar ik ga als ik dit zou aanschaffen zoiezo een half jaar/ jaar niks meer kopen totdat ik geld heb voor een heleee goeie pc. met dat in gedachte zou ik het wel kunnen doen toch? die 2 dingen erbij kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan