ati radeon HD 4350

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vinootje

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2011
Berichten
153
Hallo beste helpmij leden

ik heb een pc met een ATI Radeon D 4350 van CLUB3d met een geheugen van 512MB nu kom ik er achter dat 512MB niet echt veel is voor gaming trouwens zelfde met de processor het is een intel core duo E4500 bijv
laten we het spel euro truck simulator 2 eens als voorbeeld nemen ik wil die op een fatsoenlijke qualiteid spelen maar dat hij niet gaat haperen wat zouden jullie doen ?

een andere video kaart kopen met het geheugen van 1gb en je behoud de intel core dueo 2 E4500
of
een betere processor kopen en de 512mb video kaart houden

hoe kan ik weten of ik bijv een videokaart van 1gb in mijn computer kan of kan elke videokaart in mijn pc ? als ik de aansluiting maar heb ?
is er niet een berekening voor de voeding etc ?
 
Voor gaming heb je het meest aan een betere videokaart en de ram op die kaart werkt verder stand-alone.
 
dus de processor is nog wel te doen ? en zou ik er bijv een club3d amd hd5450 1024mb ddr3 hdmi passive in kunnen zetten ?
 
met een hd5450 ga je er ook niet echt op vooruit.
Het aantal mb voor een videokaart is minder belangrijk dan de snelheid van de videochip.

Voor een instap videokaart om te gamen ben je ongeveer 100 euro kwijt.
 
Ik ben 130 euro kwijt voor mijn videokaart (Ex btw) en dat is een HD6850 black edition en ietjes overgeklockt. Ik kan bf3 op high spelen met een fraps van 50 en op ultra met een fraps van 30 ;)
Eurotruck 1 kon ik ook met gemak spelen ;) Maar dit is al een oudere kaart maar ik zal niet zo snel weten wat een nieuwere is. Post anders even je type moederbord kunnen we kijken welke versie pci-e x16 je hebt ;)
 
is dit een merk pc? zo ja kun je dan opschrijven welk type/model pc dit is

kun je ook opschrijven hoeveel wattage de voeding kan leveren?
dit kun je alleen doen door de pc open te schroeven en te kijken op de sticker van de voeding, daar staat ergens MAX output en het aantal watts hij kan leveren
blijft dit echt bij alleen truck sim 2?
hoe hoog is het budget voor de videokaart?
 
het is een maxdata zelf samengesteld niet door mij.
de pc heb ik open de voeding weet ik niet ik zal eens kijken waar de lijst is met de pc die we hebben samengesteld 5 jaar geleden :p dus de voeding weet ik niet ik zou graag voor onder 30 euro ik zag voor 28 euro een 1gb harde schijf ik weet dat ik voor zo weinig niet veel krijg maar de winkel waar ik deze pc samenstelde is een famillie bedrijf en dus heel duur. een ati radeon hd 4350 club 3d voor 45 euro maar 1gb is beter als 512mb
 
45 euro uit geven aan een videokaart is niet genoeg je zult echt wat meer moeten uitgeven wil je daadwerkelijk ook echt verbetering zien bij het spelen van sim truck 2
je zult minimaal het dubbele moeten spenderen denk aan een GTX650/HD7750 en die kosten zo rond de 90 euro

een verdubbeling van video geheugen zal geen invloed hebben op het spelen van sim truck 2 je hebt ook een krachtige gpu chip nodig en dat is die HD4350 niet

pc samenstelde is een famillie bedrijf en dus heel duur
die zin snap ik niet als het een familie bedrijf is dan had je familie toch een korting kunnen geven?
 
Laatst bewerkt:
ik gebruik dus geen punten maar eigelijk moet het zijn waar ik deze pc samenstelde is een famillie bedrijf.

trouwens ik betaalde ook wel erg veel voor deze pc
Maxdata pc
moederbord built in video kaart met 128mb ofzo ? een intel core duo 2 E4500 een 500gb harde schijf 2 werkgeheugen van 2gb per stuk meoderbord van asus p5ld2-vm/s + een terra 19 inch monitor daar betaalde ik 1200 euro voor erg duur vind ik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan