Ati radeon hd 4870 1 gb

Status
Niet open voor verdere reacties.

drioras

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
hallo,

Ik heb een Ati radeon 4870 hd 1gb
ik vroeg me af of iemand me kon vertellen wat de gemiddelde temp van deze kaart is.. (zonder overclocken)
hij is bij mij (ook al doe ik niks) al rond de 64 graden:confused:
ik weet niet of dat normaal is:S:S
en zeker als ik hem nog wil gaan overclocken weet ik niet tot hoe ver ik mag gaan vanwege de hitte:confused:
Ik heb ook dat als ik een game speel zoals bijvoorbeeld: wc3 frozen throne dat mijn pc op eens helemaal vast loopt en dat ik dan niks meer kan doen... ik hoor dan nog wel de muziek maar me beeld loopt dan vast:S:S
inhoud pc:
Processor : AMD Phenom II X4 810 @ 2600 MHz
ati radeon 4870 1 gb hd
4 gb DDR3 ram

ik heb de nieuwste drivers

Alvast bedankt,
Drioras

580 watt

merk weet ik even niet:confused:
waar kan je dat vinden?

Kan je maar op 1 manier ontdekken:

Even je kast openmaken en kijken wat er op de voeding staat

merk is: BLACK coating MODEL: LPG19 (#2384)

Verder staat er niks:S:s

Dat ZOU heel goed je probleem kunnen zijn.

En onbekende C-merk voeding, die niet sterk en stabiel genoeg is

denk het niet:S:S
heb niet echt het idee dat de voeding het niet trekt ofzo:S:S alles doet het voor de rest goed, alleen ik vroeg me af of de temperatuur van me videokaart wel goed is?
en het is alleen heel soms dat me pc vast loopt, daarom ga ik ook nog even kijken of er tog nog geen nieuwere drivers zijn

Laatst bewerkt:
Niet alleen te hoge temps zeg je in je startpost, ook je beeld loopt soms vast.

Maar goed, wil je niks met het advies doen, jouw zaak uiteraard....

Maar die voeding is bagger....

ik vroeg me juist af of DIT te hoge temps zijn voor me videokaart
mijn videokaart staat nu op:
GPU: 750 mhz
geheugenklok: 900mhz
GPU: kan naar 790mhz
geheugenklok: kan naar 1100mhz

als ik me kast open zet en de ven op 100% laat draaien gaat de temp naar 55 graden

Nog even 1 ding:

Zie in je andere topic dat je ook nog eens wilt gaan overklokken.

Vergeet niet, dat een voeding zoals die van jou, kan zorgen voor onherstelbare schade aan je pc, cpu en videokaart.

En zeg dan niet dat je hier niet gewaarschuwd bent....

En verder laat ik het hierbij!

oke...... ik kom hier alleen om dingen te weten te komen... dus daarom vroeg ik ook hoe en wat over het overclocken...en als ik zou gaan overclocken dan zou dat mijn eigen verandwoording zijn.. dus waarom zou ik dan jullie erbij betrekken?:)
als nog bedankt
Drioras

Laatst bewerkt:
Veel plezier met je PC slopen, ik hamer er altijd op om een kwaliteitsvoeding te nemen. Voedingen zijn een van de belangrijkste onderdelen van PC's.

ik denk dat ik deze maar op ''vraag is opgelost'' zet want ik krijg hier voor de rest geen zinnige antwoorden meer op.....

ik heb het nog even uitgezocht welke voeding ik nou had.
ik heb: Coolermaster 330 580 watt (misschien is het 620 watt) stille voeding..

Ik hoop dat iemand me alsnog kan helpen.. en of het dan tog aan me voeding ligt:confused:

Alvast bedankt,
Drioras

Laatst bewerkt:
De Coolermaster 330 is je kast, aan de voeding is niks veranderd. Waar heb je je PC gekocht? Misschien kunnen wij dan uitzoeken wat voor voeding het echt is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan