Ati radeon hd 4870 1 gb

Status
Niet open voor verdere reacties.
De antwoorden zijn op een paar subtiele hints na zeker wel zinnig. Een voeding van een C-merk, levert zodra het nodig is te kort. Een voeding van nog geen drie tientjes, kan echt niet veel soeps zijn.
http://www.preisroboter.de/ergebnis3195018.html

http://www.icsmohlman.nl/a-9859709/voedingen/voeding-lpg19-580watt

Toch een C-merk voeding. Schaf een A-merk voeding aan. Zoals een OCZ StealthXstream 600 of 500 watt. Niet duur maar wel goede prestaties.

En ook dat hadden we al gezien en gezegd

oke, tog nog bedankt voor je antwoord:)

En zou je dan toevallig ook weten wat de gemiddelde temp van mij videokaart is? anders moet ik er misschien ook nog een extra ven in stoppen:)

oke, tog nog bedankt voor je antwoord:)

en zou je dan misschien ook weten wat de gemiddelde temp van mijn videokaart is?
Anders zou ik in me kast misschien een andere ven moeten zetten... en een andere voeding dan uiteraard

oke nog bedankt... volgens mij is er niks mis met de temp:)

maarja, ben niet zo goed met computers... daarom ben ik ook hier:D

Alsnog bedankt,
Drioras

en zou iemand mij misschien kunnen uitleggen wat het grootste verschil is tussen een A-merk en een C-merk? voor mijn idee is 580 watt tog gewoon 580 watt, of heb ik dat mis?:confused:

Dat heb je mis, het lijk wel zo dat 580watt ook 580Watt is, maar een A-merk heeft een hogere efficiëntie dan een C-merk.

Hij levert niet constant 580 watt en waarschijnlijk ook niet de goede voltages. Als de voltages te ver afwijken van wat de onderdelen nodig hebben komt je PC in gevaar. Hoogstwaarschijnlijk heeft hij ook niet genoeg kracht op de 12 volt lijn waar je PC het wel nodig heeft.

oke, ik snap het een beetje, maar mijn pc heeft volgens mij lang geen 580 watt nodig
ik heb er in zitten:
Moederbord : MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD 770-C45 (MS-7599)
Chipset : AMD RD770
Processor : AMD Phenom II X4 810 @ 2600 MHz
Fysiek Geheugen : 4096 MB (2 x 2048 DDR3-SDRAM )
Videokaart : ATI Radeon HD 4800 Series
Harde Schijf : STM3500418AS (500 GB)
Netwerkkaart : RTL8168/8111 PCIe Gigabit Ethernet Adapter
DVD-Rom Station : TSSTcorp CDDVDW SH-S223C

oke bedankt voor je link:D

Je laatste bericht verwijderd, dat is een ander onderwerp en je hebt daar al een topic over.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan