ATI Radeon HD3200

• Onderwerp starter Onderwerp starter xppc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xppc

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2009
ik ga waarschijnlijk een upgrade kit kopen met een AMD Phenom II X3 720 (2,8 GHz) + 4GB en een ATI radeon HD3200. maar is dit wel een goede video kaart of heeft 1 van jullie een beter voorstel? ik wil wel een beetje kunnen gamen met deze set. (GTA 4/ COD 4)

ik hoor graag iets van jullie.

Dit is geen videokaart, die in een onboard oplossing op je moederbord
Wat is je budget?

edit:
(ik typte videokaart, maar bedoelde dus moederbord)

Laatst bewerkt:
dus jij zegt dat ik hier niet goed spellen op kan draaien ?

budget ong €100,- max €130,-

dus jij zegt dat ik hier niet goed spellen op kan draaien ?

budget ong €100,- max €130,-

Daar ga je dus niet ver mee komen.
Moederbord kost minimaal 50 euro
Processor kost minimaal 50 euro (x3 720 minimaal 106 euro)
Geheugen kost 50 euro
videokaart waar je een beetje (!) mee kan gamen kost 50 euro

Totaal 200 euro.

Maar goed, je zal nu ook niet veel soeps hebben, dus je kan de videokaart later kopen.
Hoe kom je erop dat je voor 100-120 euro een moederbord + geheugen + x3 720 kan kopen?

met een budget van 130 kom je er denk ik echt niet, als ik jouw was zou ik nog even doorsparen, ik zou toch minstens zorgen voor 250 euro ofzo

ow uhm als het maar onder de €350 tot €400 lijkt me redelijk (allen ram geheugen + procces + moederbord) en natuurlijk video kaart

ik was al van plan om een kit te kopen waarvoor ik voeding en kast heb.. maar dat wordt nu waarschijnlijk een intel q8200 met 4gb voor €210,- of dus de AMD phenom x3 720 met gb ook voor €210,- en dan nog een video kaart erbij. ik heb nu een atx voeding ik weet alleen niet hoeveel watt ie is..

ik denk dat het dan die 2e word.. heel erg bedankt dan ik dit pakket maar bestellen en er op wachten heel erg bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan