ATI Radeon X850 Vraagje !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SickWithIt

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Beste Helpmij Collega's,

Ik wil binnenkort een nieuwe Video Kaart aanschaffen deze namelijk,
HIS X850 Pro ViVo 256MB AGP DVI & TV Platinum Pack, zie hier voor meer INFO over de Video Kaart, en met een bijlage stuur ik hierbij mijn PC Systeem Prestaties door , ik werk vaak met Video Opname Apparatuur/Codecs en hou ook van zo nu en dan, nu eigenlijk wat vaker van Gamen, vooral BattleField 2, F.E.A.R, Quake 4, etc etc, en ik moet eerlijk zeggen dat dat soms niet leuk is met een GIGAByte MAYA Radeon 9000 Pro (128 MB)AGP, althans op de laagste instellingen valt dat wel mee, maar ja goed,
dus nu is mijn vraag eigenlijk, m'n budget is rond de 300 Euro wat ik wil uitgeven voor een Grafische/Video Kaart, maak ik de juiste keuze met de VideoKaart die ik daarboven heb aangegeven en die is 315 Euro (incl BTW), en het belangrijkste is het compatibel met m'n PC Systeem Prestaties.

m'n dank is enorm, en alvast bedankt voor jullie hulp en moeite.... (en eventuele uitleg)
:thumb: :D

Laatst bewerkt:
Hierbij de bijlage van m'n Systeem Prestaties,
de bijlage was ietsjes te groot,
excuses voor het ongemak....

Bijlagen

• pc prestaties.jpg
    pc prestaties.jpg
    93,3 KB · Weergaven: 101
lol ik heb ongeveer het zelfde systeem.

ook gigabyte moederbord en p4 2,8 gig met 1 gig geheugen.

Ik heb vorige week 2de hands een x800 pro 256 mb gekocht.

Ben er ZEER tevreden mee!!!

Heb ook alle spellen die je noemde draaien perfect met alle details hoog.

Aangezien die kaart die je wilt sneller is als die ik heb is het een aanbevolen kaart !!

Beste mukkel,

hartstikke bedankt :thumb:
dat is pas goed nieuws,

Ik heb inmiddels een Sapphire Ati Radeon X850XT 256MB aangeschaft, leuke bedrag voor 299,- euro,
ga het zometeen of morgen installeren.

..

'k heb net de x850 xt pe besteld :) in combinatie met een amd athlon 64 3400+ venice en 1 gig dual channel geheugen moet dat toch wel lekker gaan >> ??

Beste redearedslider,

jazeker, en dat nog een platinum edition, toe maar,

kijk wel even naar je voeding minimaal 350 Watt,
voor de rest geen enkel probleem,

veel plezier met je supergave videokaart,

:thumb:

ah thnx :P ja ik moet nog bevestiging krijgen van www.pchut.nl over de betaling maar ze hebben wel bevestigd dat ik em heb besteld :P jeeeej :P na ik hoop dat ik em volgende week heb en thnx voor je reactie.... 'k heb de laatste 3 jaar gegamed met een 64 mb videokaartje :P

greetz

R

Beste redearedslider,

64mb naar de 256mb neem ik aan, dat is een hele verschil inderdaad,

let op bij de ATI Radeon X850 serie, zal 2 voeding connectors aan je voeding moeten verbinden (als het goed is heb je er 2 over, dus dat is geen probleem, en 1 aan je hardschijf, dat is de draad met rood, zwart, geel kleuren en het komt vanuit je voeding kastje, je kan het niet missen, en je krijgt uiteraard een handleiding bij van ATI, dus dat komt goed, en hoeveel Watt je voeding hebt, nou , je hoofdschakelaar dus dat is je hoofdvoeding, als je je systeemkast open maakt, dat grote 4-kante blok, even goed ernaar kijken en daar staat ook de aantal Watt van je Voeding aangegeven,

veel succes,,,,

Beste redearedslider,

is het een AGP of een PCI-e kwa slot wat je hebt, en kan je misschien een link van je ATI Radeon X850XT-PE geven kan ik het even voor je bekijken,,,,

maarja als ie 't wel trekt qua power waar moet 'k dan dat kreng aansluiten wacht ik maak ff picture van m'n pc van binne

Beste redearedslider,

zal ik je wat leuks vertellen,
nieuwe voedingen zijn helemaal niet zo duur,
maar de minimale wat de ATI X850 serie vereist begint vanaf de 350Watt, nou een hele goeie vriend van mij heeft hetzelfde kaart dat ik gekocht heb, en die heeft een voeding van 250Watt erin, en hij draait hem gewoon perfect, (mocht je voeding op 1 of andere vage reden het niet aankunnen, geeft ie dat wel aan hoor, niks te vrezen en gewoon doen....

Beste redearedslider,

waar wat moet je aansluiten, je Videokaart of de voeding die erbij komt kijken,,,,

:confused:

;k heb er 1tje los en 1tje met een zwart dopje erop... komen die dan uit de voeding ik kan 'tniet zien 't is zo'n wirwar lol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan