ATI Radeon X850 Vraagje !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste redearedslider,

inderdaad met die zwarte dopjes erop en daarbinnen zitten er 4 metalen gaatjes, nou dat zijn ze,

ik moet helaas weggaan, als er vragen zijn hoor ik en zie ik ze wel vanavond wens je veel succes, maak je geen zorgen je krijgt een boekje bij je mooie Ati Radeon X850 XT PE, en daarin staat alles uitgelegd, :D

en hier heb je alvast wat LEESVOER om te kijken wat je kaart allemaal aankan wat info, en hoe krachtig je kaart is,
ik wens je veel Leesplezier,

:thumb: :cool:

ok top hartstikke bedankt, en er is volgens mij maar 1 power supply cable nodig... die aansluiting hebk gevonden nu kan alleen nog de 300 watt roet in 't eten gooien, hartstikke bedankt als iemand nog wat meer weet respond please !!!

jeeej 'k heb 2 overgebleven stekkertjes gevonden .... eentje helemaal vanuit de voeding en eentje komt deels uit voeding deels harddrive

oke na ik heb hem er toch maar uitgepulkt... ik vertrouw 300 watt niet en ati raad het ook af... nu wil ik deze gaan halen : Coolermaster Extreme Power 380W Voeding www.computerland.nl -->voedingen maar heeft deze alle stekkertjes ??? ik heb overal gezocht wat ie heeft maar ik weet niet wat alles betekend dus ik ga ff beschrijven hoe die van mij eruit ziet qua stekkertjes

1 grote langwerpige met P1 erop voor op 't moederbord
1 kleine vierkante voor op 't moederbord ( ziet er een beetje uit als een cat 5 kabel)
4 medium size stekkertjes die in bijv de Cd drives gaan
2 Sata stekkertjes en nog een gaar stekkertje dat niet wordt gebruikt met p8 erop...

ok alvast hartstikke bedankt !

I AM SO VERY ****ING HAPPYYYY :)

JONGENS ! probleem opgelost, ik heb ergens een FSP 350 watt zalman voor 45 euro kunnen kopen ( laatste exemplaar) hij werkt perfect, koelt als een beest ik voel de wind van m'n pc af komen nu ik hier type.... alleen nog een splitter kopen want ik heb geen powerplugs meer over.... bedankt voor al jullie reacties.... ondanks ik de topic heb gekaapt :P

aansluiting

hej, nou ik heb mijn kaart nog niet ontvangen, komt pas volgende week.. maargoed hier is mijn vraag... de enige connectors die ik nog overheb die uit mijn voeding komen dat is 1 sata stekker die over is en nog 1 molax of morax hoe die ook heet gewoon een wit 4 pins powerstekkertje... maar die kan ik splitten... moet ik de kaart op die molax aansluiten of moe'k daar een kabeltje voor kopen of.....

nou hartstikke bedankt alvast !

greetz

R

Beste redearedslider,

nee, je kan die gewoon op je wit 4 pins powerstekkertje aansluiten, je hoeft daar geen extra kabeltje voor te kopen. :thumb:

jeeej

toppiejoppie :) en door die koeling in dat ding zijn m'n moederbord en processor 7 graden koeler !!! dit komt toch niet doordat ze minder stroom krijgen ofzo toch ???

thnx voor de reactie ;) you guys rule

Beste redearedslider,

en door die koeling in dat ding zijn m'n moederbord en processor 7 graden koeler !!! dit komt toch niet doordat ze minder stroom krijgen ofzo toch ???

absoluut niet, !!!!

gewoon een goeie en sterke voeding, :thumb:

:) cool

ok top :) na jullie hebben me hartstikke goed geholpen, vooral jij sickwithit :) (slijm slijm ) ik laat de topic nog ff open totdatik 't plankje binnenheb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan