ATI Radeon X850XT Problem !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SickWithIt

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Beste Collega's, een klein probleempje (althans ik hoop dat het een klein probleem is)!!

M'n TFT(LCD) Monitor geeft strepen(streepjes) aan, en dat precies onder de TaakBalk (bij Start') het gaat om een hele dunne bruine en paars/groene streepjes, let op enkel helemaal onderaan en helemaal bovenaan de scherm, als ik navigeer naar b.v. Deze Computer, of Mijn Documenten, of een programma open, komen de strepen daar ook, dus helemaal onderaan en helemaal bovenaan de programma, en ook nog een soort van een olievlekje aan de linker en rechterkant van m'n mappen/icons !!!!,,,,

heb de ATI Radeon X850XT (AGP4x) zo'n 5 a 6 maanden, (1 Jaar Garantie) !!!!
alles clean geen stof, geen bijzondere appartuur naast m'n PC, (althans niks nieuws/anders erbij gezet dan dat ik al had), aller laatste drivers geUpdate,
als ik aan het internetten ben, zijn alle pagina's brandschoon, enkel op m'n bureaublad, de software/programma's die ik open zijn voorzien van een 2 kleurige bruin/paars dunne streepjes erdoorheen, en bij sommige prog/software is het zowel horizontaal als verticaal,
zie de bijlage als voorbeeld

dus mijn beste Helpmij Collega's wat kan ik nog proberen, (komt iemand dit probleem bekend voor)!!!!,

ik begrijp het niet, had gisteren helemaal geen last van, kom vandaag na werk thuis, en krijg je dit weer, PC's zijn net mensen denk ik soms, zou ie ook een griepje hebben denken jullie :D :p

alvast bedankt voor jullie hulp en moeite :thumb:

Laatst bewerkt:
Heb je Snel schijven (Fast Write) wel uitgezet in het BIOS?

Beste MuurHond,

bedankt voor je snelle reactie,

zou dat opeens iets mee te maken hebben, denkt u ?

als het hiervoorheen, 5 a 6 maanden dat ik de VideoKaart ATI Radeon X850XT (AGP 4x) al heb ?
geen kuren of wat dat dan ook vertoonde ??!!

graag hoor ik van u, en jullie :thumb: :confused:

Laatst bewerkt:
Tsja, dat het nu ineens er is....

Ik weet wel dat ATI-kaarten in iedergeval niet zo van deze functie houden en daarom ook altijd aangeraden wordt om deze functie uit te schakelen. Je krijgt er in iedergeval geen prestatieverlies door.

Ik krijg dezelfde soort streepjes als ik deze functie aanzet in mijn bios. (met een radeon 9700 Pro)

Beste Muurhond,

heb eindelijk even tijd, alweer bedankt voor uw reactie,

geplaatst door Muurhond

heb even grondig in m'n Bios gekeken, maar zie nergens de Snel Schijven (Fast Write) optie bij staan, of heeft het nog een ander naam,,,,

alvast bedankt voor uw moeite en hulp,

ga nu even de drivers uninstallen kijken als dat helpt, !!!! :thumb:

Even een zijweg?
Heb je dit gekregen na instal van je nieuwe MSN messenger?
Zoja het is nee dan is deze vraag overbodig

Beste BANDIT123,

nee, absoluut geen nieuwe Install van MSN Messenger, heb nog steeds versie 7.5,

waar kan het wel aan liggen, weet u dat misschien, ik weet het niet meer, ik ga morgen m'n oude ATI Radeon 9000 Pro Installeren om te kijken, dat het inderdaad niet aan de TFT/LCD Monitor ligt,

wat denkt u, ligt het aan de ATI X850XT, of aan m'n Monitor !!

alvast bedankt voor uw hulp en moeite !!!!

Laatst bewerkt:
Dat van @ Muurhond is meestal de eerste optie!en vaak ook de enige.
Maar wat heb je naast je scherm staan ,of dichtbij waar magneet inzit speaker of laad apparatuur

Beste BANDIT123,

alweer bedankt voor uw snelle reactie,

dat van Muurhond over het snel schijven Fast Write kon ik in de BIOS niet vinden,
heeft het toevallig een ander naam, en waar moet ik precies kijken bij de Bios Opties, ??

aan de rechterkant van m'n PC-Tower 18 cm ertussen komt de TV, VideoRecorder en de Home DVD Speler, aan de linkerkant van m'n PC-Tower 26 cm TFT/LCD Monitor met van die kleine mini speakers vastgehaakt aan de monitor 2 van die OOGSpeakers, en ook nog 3 a 4cm tussen aan de linkerkant van m'n PC-Tower een subwoofer wat de volume regelt + bass,

zou dat opeens iets mee te maken hebben, heb m'n PC nu al 2 jaar, nooit last van gehad nooit iets verschoven, behalve de stof :p :D , wat ik al zei de X850XT heb hem nu al 5 a 6 maanden,,,,

graag hoor ik van u,
alvast bedankt voor uw moeite en hulp :thumb:

Als dat al een maand of 6 zo heeft gestaan denk niet ,maar dit is gewoon praktijk ervaring dat het vaak door zoiets kan komen.
Weet niet wat jou bios is ,dus kan ik daar geen oordeel over geven.

Wel kan je kijken of je in het Bios Integrated Peripherals hebt staan en dan Init Display op AGP hebt staan.

Is het met je andere kaart niet zo!kan je overwegen inderdaad nog om te gaan voor garantie.

Succes

BANDIT123 zei:
Dat van @ Muurhond is meestal de eerste optie!en vaak ook de enige.
Maar wat heb je naast je scherm staan ,of dichtbij waar magneet inzit speaker of laad apparatuur

Ik had ook z`n probleemje met m`n crt scherm :confused: BOxen iets te dicht bij. Stome Roze Vlek in de hoek:o Kan je zo iets ook weg krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan