Ati Radeon

• Onderwerp starter Onderwerp starter av93
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

av93

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2005
Hallo allemaal,

Als ik dat allemaal lees over de problemen met de Ati Radeon kaarten, dan weet ik wat ik ga doen want ik ben het spuug zat met de vastlopers, bij mij gooi ik hem eruit.

Kan iemand mij een tip geven voor een betaalbare kaart van een ander merk grafische kaart, ik speel graag met Flight - schepen en/of duikboot simulators.

Gr. av93

waar en wat heb je gelezen dan.
heb hier ook een ati, ken veel mensen met een radeon.
weinig problemen:8-0:

Geplaatst door av93
Hallo allemaal,

Als ik dat allemaal lees over de problemen met de Ati Radeon kaarten, dan weet ik wat ik ga doen want ik ben het spuug zat met de vastlopers, bij mij gooi ik hem eruit.

Kan iemand mij een tip geven voor een betaalbare kaart van een ander merk grafische kaart, ik speel graag met Flight - schepen en/of duikboot simulators.

Gr. av93

Bedankt voor de Mededeling:thumb:

Badkuip met water

En als je het probleem enigzins op wilt lossen Jantje ongeduld ,Zou ik er maar eens over denken Je geheugen eens op te waarderen DAT is te weinig waar jij het voor wilt gebruiken:cool:

Laatst bewerkt:
Geplaatst door av93
Hallo allemaal,

Gr. av93

W8 ff, als je hem gooit zeg het dan ff dan vang ik hem wel op!

Bandit, hoort dit ergens anders bij?
graag een link dan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan