Ati Radeon

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmaarrkk

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2006
Berichten
234
heey ik heb een ati radio hd 2300 in mn laptop zitten maar nu vroeg ik me af waar ik de nieuwste drivers vandaan kon halen? Op de ati site staan ze nl niet:S:S... ..
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet

Mark

ps. Enigzins kans dat ik ook een nieuwe videokaart kan kopen met mijn laptop?

Acer Aspire 5710g
 
dit vond ik na wat zoekwerk....
Er zijn laptops in omloop met de Mobility Radeon X2300 en X2400. Dit zijn geen DX10 kaarten, maar gebaseerd op de X1450 (lichtelijk getweakte X1400). Alleen de kaarten met de prefix HD zullen DX10 ondersteunen. Alle kaarten die beginnen met een X zijn dus DX9 kaarten.

Anyway... tot zover de achtergrondinfo. Driver vind je HIER

nieuwe videokaart in je laptop? Zal niet makkelijk zijn. Gaat je in ieder geval veel geld kosten.:p
 
echt heel erg bedankt voor dat zoekwerk! maar de link doet he tniet:S:p

------------------------------------------
De webpagina kan niet worden weergegeven

Meest waarschijnlijke oorzaken:
Uw computer is niet met internet verbonden.
Er zijn problemen op de website opgetreden.
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.

Mogelijke acties:
Controleer de internetverbinding. Probeer een andere website te bezoeken om er zeker van te zijn dat de computer met internet is verbonden.

Geef het adres opnieuw op.

Ga terug naar de vorige pagina

Meer informatie

Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben, waaronder:

De internetverbinding is verbroken.
De website is tijdelijk niet beschikbaar.
De DNS-server is niet bereikbaar.
De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst.
Als dit een (beveiligd) HTTPS-adres is, klikt u op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd. Zorg ervoor dat de SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld onder de beveiligingssectie.

Voor offline gebruikers

U kunt nog steeds geabonneerde feeds en sommige onlangs bekeken webpagina's weergeven.
Geabonneerde feeds weergeven

Klik op de knop Favorietencentrum , daarna op Feeds en vervolgens op de feed die u wilt weergeven.

Onlangs bezochte webpagina's weergeven (werkt mogelijk niet voor alle pagina's)

Klik op Extra en vervolgens op Offline werken.
Klik op de knop Favorietencentrum , daarna op Geschiedenis en vervolgens op de webpagina die u wilt weergeven.

------------------------
beetje raar;)
jammer dat een nieuwe videokaart niet gaat lukken.. nog een andere site of waar heb je die site gevonden? via de hier link kan ik er niet komen:S.. echt raar

oh w8. .na 10x op de link te drukken doet hij het opeens wel;)

nicee.. dankjewel.. heb ze..
Mag ik nog 1 klein vraagje stellen wat me nu opeens te binnen schiet;)?
Ik denk dat ik nog een oude versie van de catalyst control center heb.. andere mensen die ik ken hebben een hele andere. (zij kunnen bijv bepaalde games zo opstarten (games die 1280x800 nit ondersteunen) dat het scherm resolutie kleiner wordt en alles niet oz uitgerekt is.
enig idee waar ik die nieuwe ccc vandaan haal?

te raar..:S.. opeens doet hij het.. start mn laptop opnieuw op en dacht nou probeer het nog een x en opeens doet hij het. Maar ik heb nog steeds dezelfde versie van ccc. Weet jij of er nieuwere zijn?
ik heb nu deze



oh minder.. kan hem niet installeren:S

krijg dit:



wel goede driver??

en als ik ok druk:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
HIER vind je nog een link naar een setje drivers dat een Mobile Radeon HD 2300 ondersteunt.

Probeer het daar eerst maar eens mee. Is dat nog niet genoeg, kan je Catalyst drivers eventueel ook apart ophalen.
catalyst driver haal je HIER
catalyst conrol centr haal je HIER

Probeer overigens zelf gewoon eens even een en ander uit, 10 keer binnen het uur een nieuw bericht posten omdat je na wat gepruts weer iets nieuws hebt ontdekt helpt echt niet. Dat wekt alleen maar verwarrend :confused: Als je aanvullingen hebt op je vorige bericht terwijl er nog geen reactie is, vul dan gewoon het oude bericht aan. De knop "AANPASSEN" zit er niet voor niets ;)
 
Laatst bewerkt:
het ging over de "nieuwste drivers"... op de site van acer haal je nu alleen de "drivers" ;)
 
Dus jij denk dat Acer de drivers op hun site niet up-to-date houdt??

En trouwens, volgens de Acer site zit er helemaal geen Ati Radeon in de laptop die TS noemt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan