ati radeon9600 CoD VPU error??????

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja,
maar kan een video kaart gaan flippen als de pc te heet word??

want onze pc gaf eerst wel heel raar geluid bij het opstarten, het leek wel een cooler die heel erg ratelde
nu doet hij dat nie meer maar kan het zijn dat de cooler van de videokaart nu half kapot is ?????

Of de kast openmaken en kijken of alle ventilators wel draaien. Soms kan er 1 kapot gaan.

Anders misschien proberen met de kast open en er een kleine tafelventilator in laten blazen? Dan blijft hij goed koel en kun je testen of het aan de temperatuur ligt.

Mijn pc ging vorige zomer flippen (met opnieuw opstarten zag hij de harde schijf niet meer, moest steeds in het Bios opnieuw laten herkennen). Ik heb er een hardeschijf cooler bijgezet en geen problemen meer.

Dit moet je misschien een beetje uittesten.

Nou bij mij is de computer niet te warm en ik heb er ook geen kast koeling in. Natuurlijk wel een kooler op de processor en vid kaart. Het rond de 30 graden in de kast.

ok ik zal het proberen
bedankt voor de tips ik zal laten weten wanneer het weer werkt of niet:thumb:

Eerst ff drivers deinstalleren dan opnieuw installeren. Deinstalleren het liefst in veilige modus.. via apparaatbeheer.

het is opgelost, de ventilator op mijn videokaart zat onder het stof en draaide niet meer.
daarom ging het beeldscherm pas na 5 minuten flippen omdat het toen te warm werd.

bedankt voor jullie hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan