ati rage pro 128 16mb

• Onderwerp starter Onderwerp starter sook
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sook

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2006
yo

de pc van mij zus moest nodig geformateert worden en nu stuit ik op een probleem, het is 800 x 600 en 16 kleur. lelijk dus!
ik naar de ati site en download een display driver voor w2k en die stond vermeld onder de rage versies. dus ik denk dat zit wel goed.
tijdens de installatie zegt hij dat het niet compatible is. daarna heb ik allerlij andere drivers geprobeerd maar niks werkt, nu schijnt het zo te zijn dat ik een hele oude driver moet hebben. iemand een id waar ik het kan vinden? ik heb het tot nu toe niet gevonden. geen links naar de huidge driver pagina, ik meot een link naar het archief hebben waar ik een driver kan downloaden, van het jaar 2000 of zelfs nog lager

info:
Op een windows 98 bak werkt de videokaart wel
pentium 3 1.0
20 gb harddisk
256 mb ram
windows 2000

/sook

Laatst bewerkt:
als ik op downloaden druk staat er dat hij de pagina niet kan vinden...:S

je meot een account hebbe als ik naar driver.atitech.ca ga. dus kan denk daarm nie downloaden
kan wel de goeie zijn

lol er stond hier net ee post van iemand, het is weg:S maar iig die link werkte niet maar de filenaam ben ik gaan zoeken op google en kwam hem tegen op andere forums, waar hij gepost was in 2001, dus dat zit dan al goed, tis een oude driver. maar ik zit nu op me werk en zodra het geinstalled is laat ik wel weten of het gelukt is.

voor mensen met hetzelfde probleem: filename: w2k_rpro_5_0_2195_4018.exe als hij ut het jaar 2001 komt heb je een oude driver en zou hij moeten werken. ik laat het vanaaf wel weten.

/sook

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan