Ati Sapphire 4850 met 10/20 graden gestegen na updaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

NighTNL

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2008
Berichten
88
Hallo allemaal.

Ik heb gisteren mijn Ati Sapphire 4850 eventjes geupdate met de nieuwste hotfix van amd ( 8.12 )

Als de computer net is opgestart is mijn grafische kaart rond de 75 graden en na het gamen is hij 80 graden.Toen ik nog versie 8.11 gebruikte was hij echter 10 graden koeler.

Heeft een van jullie dit misschien ook met de nieuwe hotfix van amd ?

Hij loopt trouwens op : 690/1128 en de koeler staat op 50 % zelfde percentage als ik gebruikt heb in 8.11.
Vergeten er bij te vermelden dat de percentage van de activiteit die je onder je clocks van je ati kaart kunt vinden in catalyst ook gestegen is.In windows stond die op ongeveer 10 % met 8.11 en nu op 60 %Dit zal dan waarschijnlijk ook de reden wezen dat de temperatuur zo hoog is als anders.

Gr ,

Haico.
 
Laatst bewerkt:
Laat maar zitten heb het al gevonden hoe dit komt hahaha.Bij het opstarten van mijn computer is Folding @ Home ( dit programma had ik gister voor de lol ook maar geïnstalleerd naast de hotfix ) aan t werk gegaan en dit had ik niet in de gaten mijn cpu gebruik staat nu trouwens ook op 100 % volgens taakbeheer.Dit komt door de settings van Folding @ Home.
 
oh ja sorry lol was ik vergeten maar de status staat nu op opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan