ati videokaart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kipmetkop234

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2009
hallo

Ik heb al een paar keer gevraagd of iemand mij kon hepen met het volgende probleem. Helaas tot nu toe heeft niemand dat kunenn doen

Ik heb een niewue videokaart de ati 9250. Ik heb de juiste drivers. De nieuwste chipset voor mijn moederbord. De kaart werkt prima. Totdat je de drivers instraleert. Dan krijg ik al gelijk bij het opstarten een zwart scherm. Mijn pc werkt wel want ik hoor al die geluidjes die je hoort al je hem opstart. Heeft iemand mischien nog een oplossing. Die van chipset vernieuwen werkt niet. Die van de ati site drivers downloaden ook niet. En de oplossing van windwos xp opnieuw instraleren helpt ook niet. Onboard videokaart is uitgeschakelt. En als ik serice pack 2 instraleer hel-pt ook niet want dan doet de pc het zelfs zonder drivers niet meer.

Alvast bedankt

Heb net hetzelfde probleem, had windows xp op mijn pc staan en wou naar windows 7 gaan.
Doordat mijn onboard videokaart maar 64mb was, kocht ik mij een kaart van Sapphire Ati Radeon 2400 HD Pro. Als ik die installeer onder windows xp, dan start mijn xp gedurig terug op en als ik ze installeer onder windows 7 dan krijg ik bij een restart een blauw scherm.
Heb ook al alles geprobeerd, nieuwe drivers, de window versies opnieuw geinstalleerd maar niets helpt.
Aan de kaart ligt het ook niet want als ik deze in mijn gebuur zijn oudere pc steek dan werkt die meteen.
Eigenaardig probleem............

antwoord

iemand nog ideeen. Want volgens mij is het gewoon een questie van software juist instraleren. Mijn videokaart werkt wel gewoon alleen niet met drivers heel raar eigenljik. Want met drivers zou die het beter meoten doen. Safe mode werkt wel

Gebruik je misschien een DVI aansluiting op je PC en op je beeldscherm?
Of gebruik je gewoon VGA?

antwoord

ik gebruik de vga op de vidkaart en vga op monitor die alleen maar vga is maarja. Iemand anders nog ideen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan