ati x800xt pe

Status
Niet open voor verdere reacties.

flapdrol

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jun 2005
hallo mensen

ik heb een vraagje. ik heb sinds gisteren een x800xt pe gekocht.en nou als ik half life 2 speel kan ik niet alles voluit spelen weet iemand wat ik moet doen ik heb wel de nieuwste drivers enzo duss daar ligt het niet aan.

mijn pc spes

dell 4550
p4 3,06
512mb ramm(denk dat het daar an ligt)
400watt voeding
x800xt pe agp

alvast bedankt:)

Dit zou het probleem inderdaad kunnen zijn alhoewel 256 het minimum is. 512 wordt wel aanbevolen:

minimum System Configuration

1.2 GHz Processor
256MB RAM
DirectX 7 capable graphics card
Windows 2000/XP/ME/98
Mouse
Keyboard
Internet Connection

Preferred System Configuration

2.4 GHz Processor
512MB RAM
DirectX 9 capable graphics card 256mb
Windows 2000/XP/ME/98
Mouse
Keyboard
Internet Connection

Heb je tijdens het spelen nog veel andere programma's draaien?

nee ik heb de computer opnieuw geinstalleert dus weinig programma's draaien daar ligt het niet aan maar ik denk toch 512mb erbij prikken.

iniedergeval bedankt voor reacktie

:)

Geplaatst door flapdrol
nee ik heb de computer opnieuw geinstalleert dus weinig programma's draaien
Als jij je computer net opnieuw hebt geïnstalleerd kan er al heel wat draaien. Ik zit dan te denken aan antivirus en (eventueel een firewall). Maar dit hoort samen met een spel wel te kunnen.

hey jongens bedankt allemaal.het probleem is opgelost het was wel de 512mb heb er eentje gekocht en erin gedaan en hij kan nou wel alles voluit draaien.:thumb:

Geplaatst door flapdrol
hey jongens bedankt allemaal.het probleem is opgelost het was wel de 512mb heb er eentje gekocht en erin gedaan en hij kan nou wel alles voluit draaien.:thumb:

Top!

Nog even toevoeging:

Ik merkte ook verbetering toen ik van 256 naar 512 ging. En ik kan je vertellen; nu ik op 1024 zit; TOPPIE :thumb:

Have fun with it!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan